Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg ringte eksen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev en tråd her om dagen om kjærlighetssorg, savn etter eksen. I dag ringte jeg henne. 

Det gikk faktisk over alle forvetninger. Vi snakket i litt over en time, fikk luftet noen tanker og planla å

møtes i morgen for å prate mer. Samtalen var jævlig lovende, tror vi blir sammen igjen (ingen gleder på forskudd, men akkurat nå er hele hverdagen min forandret på et blunk). Sat**!

:w00t:

Anonymous poster hash: d6d2a...121
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev en tråd her om dagen om kjærlighetssorg, savn etter eksen. I dag ringte jeg henne. 

Det gikk faktisk over alle forvetninger. Vi snakket i litt over en time, fikk luftet noen tanker og planla å

møtes i morgen for å prate mer. Samtalen var jævlig lovende, tror vi blir sammen igjen (ingen gleder på forskudd, men akkurat nå er hele hverdagen min forandret på et blunk). Sat**!

:w00t:

hvilken tråd? 

Anonymous poster hash: db458...46a

Skrevet

Du tror ikke du er litt raskt ute med "jeg tror vi blir sammen igjen" etter en times prat over telefon? Fare for at du blir dypt skuffet her. Er vel bare å håpe på at hun tar deg tilbake. 

Skrevet

:ph34r: 

Det gikk bra idag egentlig, er ikke kjærester men er jo det samtalene går ut på. Vi hadde et ganske seriøst og fint forhold fra før, mye å bygge på, og der er vi begge enig. Takk for meg. 

Skrevet

Det gikk bra idag egentlig, er ikke kjærester men er jo det samtalene går ut på. Vi hadde et ganske seriøst og fint forhold fra før, mye å bygge på, og der er vi begge enig. Takk for meg. 

Hvor lenge var dere sammen, og hvor lang tid gikk det før du ringte?

Skrevet

Hvor lenge var dere sammen, og hvor lang tid gikk det før du ringte?

Vi var sammen i 3 år, vært slutt i 4 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...