Gå til innhold

Quantum Break PC - forvirret


Anbefalte innlegg

Finnes det i PC versjon? Det står på Wikipedia, men jeg finner det ikke på Steam eller Origin, og når jeg googler kommer jeg til en utdatert side med et utgått offer fra MS der man får W10 lisens hvis man kjøper Xbox versjonen. PC versjonen finnes heller ikke på prisjakt.no.

 

Vil de ikke at folk skal kjøpe spillet? Dette er utrolig forvirrende når det gjelder en "stor" tittel. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det i PC versjon? Det står på Wikipedia, men jeg finner det ikke på Steam eller Origin, og når jeg googler kommer jeg til en utdatert side med et utgått offer fra MS der man får W10 lisens hvis man kjøper Xbox versjonen. PC versjonen finnes heller ikke på prisjakt.no.

 

Vil de ikke at folk skal kjøpe spillet? Dette er utrolig forvirrende når det gjelder en "stor" tittel. 

Man må ha windows 10 og bruke windows store for å kjøpe quantum break, jeg tror de prøver å gjøre sånn som EA og Steam. som gjør det veldig vanskelig for oss forbrukere

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står ikke klart på noen måte etter min mening, når det første treffet på Google er en artikkel som sier at man kan få en Windows versjon av spillet _hvis_ man bestiller Xbox versjonen. Attpåtil er dette et tilbud som er utgått. Det står ikke noe om at man kan kjøpe spillet for Windows alene, og de snakker hele tiden om "Windows 10 version" som ikke nødvendigvis utelukker at det finnes andre versjoner heller.

 

Jeg står på mitt om at det er veldig manglende informasjon om hvordan man anskaffer spillet til PC. 

Lenke til kommentar

Jeg er uenig. Første treff på Google gir meg hjemmesiden og på bunnen av den siden med informasjon så får jeg følgende bilde. Det kan ikke bli forklart mer klart for meg det som står om OS.
 

Det står minimum requirements på OS og da utelukkes andre versjoner.

post-34779-0-61796000-1461501448_thumb.jpg

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Helt på bunnen av en laaang side som handler om et utgått tilbud for Xbox One..

 

Og det står uansett "Windows 10 version" som igjen kan tyde på at det finnes flere versjoner. Jeg prøver ikke å misforstå med vilje, for da jeg så det så luktet jeg at å få tak i spillet ville være vanskelig uansett, men det er på ingen måte enkelt kommunisert hva som er greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...