Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel under press


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Verst tenkelige scenario:

 

NGT går mot konkurs, Telenor kjøper opp resten av NGT, og blir satt under Telenor-styre, og tilsvarende xDSL-tilbud/vilkår som Telenors eksisterende..

Er ikke det bedre enn at alle som har bredbånd fra NGT ikke får det lenger? Og går NGT konkurs, så kan de som absolutt ikke vil ha telenor bare si opp aboet sitt, og gå over til noe annet.

Lenke til kommentar
Verst tenkelige scenario:

 

NGT går mot konkurs, Telenor kjøper opp resten av NGT, og blir satt under Telenor-styre, og tilsvarende xDSL-tilbud/vilkår som Telenors eksisterende..

Er ikke det bedre enn at alle som har bredbånd fra NGT ikke får det lenger? Og går NGT konkurs, så kan de som absolutt ikke vil ha telenor bare si opp aboet sitt, og gå over til noe annet.

Gi meg ett likebra alternativ til min Delta3000 linje til 800kr i måneden (student) :grumpy:

Lenke til kommentar
Verst tenkelige scenario:

 

 

Gi meg ett likebra alternativ til min Delta3000 linje til 800kr i måneden (student) :grumpy:

 

 

Samme sier jeg..

Tviler på at noen andre kan gi oss like bra linje for en så grei penge som Nextgentel gjør i dag.

Den dagen Telenor kommer med slike DSL tilbud, så har vel de fleste på forumet er tatt på seg trefrakken.med andre ord en del år til :)

Det som er kjekt med linjene fra Nextgentel er jo upload hastigheten sammenlignet med det andre dritet man får på markedet i dag.

Lenke til kommentar
Verst tenkelige scenario:

 

NGT går mot konkurs, Telenor kjøper opp resten av NGT, og blir satt under Telenor-styre, og tilsvarende xDSL-tilbud/vilkår som Telenors eksisterende..

For det første er ikke dette særlig gunstig for TN, de ville antagelig få PST og konkurransetilsynet på nakken.

Dette er ikke et stort beløp så jeg vil tro eierne heller spytter inn mer kroner enn og tape alt på en konkurs.

Lenke til kommentar

Enig med Daron. De gjennomfører nå en emisjon som burde gi ca 150 mill i frisk kapital. Omtrent alt dette går rett inn i drifta og det blir lite igjen til det pengene egentlig skulle brukes til, nemlig ekspansjon og nysatsing.

 

Det lugger litt, men det stopper ikke. Nå må de dog leve av tjente penger fremover. Dette betyr strenge krav til inntjening. Det virker som de er på riktig vei med dette. Men, en kan nok ikke regne med noen prisreduksjon i nærmeste fremtid, i alle fall.

Lenke til kommentar
Gi meg ett likebra alternativ til min Delta3000 linje til 800kr i måneden (student)  :grumpy:

Oppgraderte til 3Mbs litt over en uke siden. Får ikke mer enn 1850Kbs. Har sendt mail flere ganger om dagen uten å få svar. Har gitt opp å prøve å få tak i noen per tlf. der inne.

Jakter på andre leverandører som kan levere tilsvarende hastighet her jeg bor. Kommer til å bytte så fort som overhode mulig.

Lenke til kommentar
Verst tenkelige scenario:

 

NGT går mot konkurs, Telenor kjøper opp resten av NGT, og blir satt under Telenor-styre, og tilsvarende xDSL-tilbud/vilkår som Telenors eksisterende..

For det første er ikke dette særlig gunstig for TN, de ville antagelig få PST og konkurransetilsynet på nakken.

Dette er ikke et stort beløp så jeg vil tro eierne heller spytter inn mer kroner enn og tape alt på en konkurs.

Noe liggnende skjedde vel da hosting firmaet hvor bla. vg hadde sine servere var på vei i grøfta(husker ikke navnet i farten).

 

Tror ikke på noen konkurs for ngt sin del, og som du sier, telenor ville nok ikke få kjøpe dem hvis det skulle skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...