sub_sonic Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Noen som vet om det går ann og dele en brenner så jeg kan brenne en cd. med en brenner som står i en annen maskin?
soundwall Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 (endret) diskjuggler har software for dette, men hva poenget er vet jeg ikke. man må jo allikevel bort til brenneren fysisk og sette i en plate, om man ikke har en brennerobot som setter plater i automatisk. Kan jo like gjerne brenne direkte fra en maskin på nettet fra maskinen som har brenneren installert, og dermed slippe ekstra software for dette. -s Endret 21. november 2003 av soundwall
ilpostino Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Nero 6.x.x har mulighet for å brenne over nettverk.....
sub_sonic Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 Hvordan gjør jeg det... kjører nero 6x!
Aireal Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Litt farlig om du skal sende filene som skal brennes over et nettverk, men det kan jo gå. Bare pass på at ikke nettet får en annen stor belastning mens du brenner ellers kan det fort gå gale med CD-en
ilpostino Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 har ikke prøvd det selv, bare vet at nero 6 har denne muligheten...du kan jo prøve å lese litt i manualen eller på nero sin hjemmeside....står sikkert der...
soundwall Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 med 100mbit lan som de fleste har hjemme og på jobb, og med brennere som har en eller annen form for buffer underrun protection er ikke dette noe problem. -s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå