Gå til innhold

PG348 vs x34


Strato

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden kjøpte jeg x34 på expert (DNB kampanje). Betalte 9.600,-

 

Ble lovet 1 måned leveringstid. Etter to måneder fikk jeg tilbud om Asus PG348 til samme pris.

 

Nå fikk jeg telefon om at de har fått inn begge skjermene og at jeg kan velge fritt hvilken jeg vil ha.

 

Trenger hjelp med dette valget.

 

Føler jeg gjør et bedre kjøp med Asusen siden rabatten blir høyere. Da er det lettere å få igjen mer av investeringen når jeg selger skjermen om 1-2 år.

 

Det er ikke akkurat lett å finne mange erfaringer om noen av disse skjermene på nett (spesielt asusen).

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kjøper vel ikke Acer med mindre man har en pistol mot hodet? :p

 

Kjenner jeg ble litt misunnelig nå, drømmepris for Asus'en. Jeg har sett den utstilt hos Expert, og den hadde utrolig bra bilde. Har dessverre ikke sett X34, så kan jo ikke sammenlikne da..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Er en lang tråd om Asus sin skjerm på overclock.net. Det virker ikkje som om det er noe bedre valg med Asus pg348

Vs Acer x34. Er noen som har hatt begge der og sammenliknet.

 

Selv har jeg en X34 og er superfornøyd. Hadde Asus sin kommet samtidig som Acer, så hadde jeg nok kjøpt Asus først. Men siden x34 kom lenge før, så har jeg x34. Et tips er å ha skjermen på en arm, så slipper den dumme foten være i veien, og samle støv :p

 

 2. skjermen på hovedpc'en er Asus pg27aq 4k g-sync ips, og er fornøyd med den også, selv om den bare er 60hz. Derfor kan jeg ikkje bruke den som hovedskjerm. Blir helt irritert av å surfe for mye på den. Se SC2 casts og ha den til monitoring av ting er den helt topp.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Ser poengene dine og er helt enig.

 

Eneste grunnen til at jeg går for Asusen er at jeg føler jeg får mer for pengene siden prisen er den samme.

 

I tillegg har jeg aldri vært misfornøyd med et produkt fra Asus.

 

Synes muligens at Asusen har litt mer eksklusivt design. Spesielt på grunn av "infinity edge".

 

Jeg hadde en PG278. Var ikke fornøyd med bildekvaliteten. Gleder meg til å få IPS igjen!

Lenke til kommentar

Ser poengene dine og er helt enig.

 

Eneste grunnen til at jeg går for Asusen er at jeg føler jeg får mer for pengene siden prisen er den samme.

 

I tillegg har jeg aldri vært misfornøyd med et produkt fra Asus.

 

Synes muligens at Asusen har litt mer eksklusivt design. Spesielt på grunn av "infinity edge".

 

Jeg hadde en PG278. Var ikke fornøyd med bildekvaliteten. Gleder meg til å få IPS igjen!

Gled deg !

 

Vi krever som sagt bilde av riggen når du får den :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser poengene dine og er helt enig.

 

Eneste grunnen til at jeg går for Asusen er at jeg føler jeg får mer for pengene siden prisen er den samme.

 

I tillegg har jeg aldri vært misfornøyd med et produkt fra Asus.

 

Synes muligens at Asusen har litt mer eksklusivt design. Spesielt på grunn av "infinity edge".

 

Jeg hadde en PG278. Var ikke fornøyd med bildekvaliteten. Gleder meg til å få IPS igjen!

 

Hva er "Infinity edge"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...