Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Begynne med trening, kosttilskudd?


Gjespen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt å hive meg på trening igjen, denne gangen for å bli større og sterkere men fortsatt beholde en sixpack-lignende kropp.

 

Jeg er 176cm høy gutt som er 19 år og veier 62 kilo.

Begynte å trene en stund siden for å bli tynnere og sterkere før det dabbet ut litt. Hovedproblemet mitt er kanskje at jeg ikke får i meg nok mat og kosttilskudd.

 

Har vurdert å bestille en pakkeløsning fra Proteinfabrikken for å få i meg mere kalorier imens jeg trener.

Er det noen som har et treningsopplegg for meg, og en diett?

 

En helt vanlig dag for meg består av 2 brødskiver til frokost med ett glass melk, lunsj er også 2 brødskiver med yoghurt og juice, middag går det mest i laks, kylling og ris. (Dette er før jeg begynte på å trene igjen.)

 

Holder meg unna alt av sukker og søtsaker, men unner meg en sjokolade-bit av og til.

 

Setter pris på alt av tilbakemeldinger og kommentarer!

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være greit å ta multivitamin og ZMA. Vanskelig å få i seg dette i maten når de ikke finnes i de mengdene som trengs selv om en spiser rimelig bra mat. Kunstgjødsel og utpint jord samt sprøtemiddel har gjort sitt til at innholdet av dette er vesentlig redusert og alderen på maten samt den bearbeidingen vi selv gjør med maten kan redusere dette ytterligere.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...