Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] V40 R design vs V40 full utrustet


Anbefalte innlegg

Hei jeg har nå en god stund sett rundt for å finne en ny bil nå og kommet fram til at V40 er den som jeg sikler mest på. hehe

 

Jeg har da funnet to biler som er helt like (også farge) untatt den ene er en Volvo V40 R design og har ikke mye annet enn en motorvarmer som begge har, og jeg liker det ytre utsende mye bedre.

Den andre V40 jeg fant har krysset av allt av utstyr som er mulig å få på bilen men minus på utseende.

 

V40 kjørt 32 000 km standard utsende, alt utstyr.

 

V40 R design kjørt 14 000 km og kun motorvarmer.

 

 

Hvilken hadde dere valgt? Og det er bare noen tusenlapper som skiller på prisen. har bare fått tid til å prøvekjøre R design utgaven.

 

Takk for hjelpen.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

R design er litt mere enn "plastikk" som kan settes på.

Den har stivere fjæring/dempere og er litt senket m/sportsunderstell , større hjul, lavprofil , sports seter . Og innbyr til en litt sportsligere kjørestil uten å dra det alt for langt.

Ypperlig kandidat til polestar optimering og ser mye bedre ut enn standard utgaven.

VOLVO-V40-T4-R-DESIGN-POLESTAR.jpg

Lenke til kommentar

Tenkte det samme at r design ville ha litt bedre understell osv, og jeg syntes komforten i setene var ganske bra. Uten å ha prøvd den vanlige versjonen enda. Andre biler jeg har sett på er golf higline, men de mangler også en del ekstra utstyr utenom.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...