Gå til innhold

selge brukt pc


Anbefalte innlegg

Hei . jeg er i ferd med å selge min brukte stasjonære pc . og lurer på om det er mulig og finne informasjon på pcn viss jeg selger den uten noen hardisker ? altså at jeg selger kabinett , Hovedkort, Power, grafikkort og vifter 

 

også lurer jeg på hvordan pris jeg burde forlange for den eller hva jeg burde forvente meg av pris .

spece er som følger . Hovedkort asus msa97  r2.0

 

https://www.google.no/search?q=asus+msa97+le+r2.0&biw=1600&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj13aTY0ujLAhWEEiwKHfobDCIQ_AUIBigB#tbm=isch&q=asus+msa97++r2.0&imgrc=-WOP5AjGrG3TLM%3A

 

Skjermkort : Asus geforce gtx 780ti 

 

https://www.google.no/search?q=asus+msa97+le+r2.0&biw=1600&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj13aTY0ujLAhWEEiwKHfobDCIQ_AUIBigB#tbm=isch&q=asus+780+ti+&imgrc=mtZo5AMF7FkcbM%3A

 

32gb ram og 750 power helt ok kabinett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var vanskelig nok å finne informasjon av maskinen uten harddiskene her jeg da. Må liste opp de delene du har. Selger du AMD hovedkort med en i7?

 

Skjønner ikke helt hva du mener med at det er vansklig å finne infjormasjon alt står der er link til hovedkort skjermkort osv . Maskinen skal selges uten hardisker 

Ja er AMD i7 med skjermkort power . tower vifter etc alt komplett bare at jeg fjerner hardiskene da jeg selger den

Lenke til kommentar

trollolol?

 

Tror du virkelig jeg troller fordi jeg lurer på pris på enn pc uten hardisker ?

Jeg har enn som er intresert men vet bare ikke hva jeg kan forlange uten at det er altfor drøy pris jeg tenker at 3-4 tusen kanskje ikke er så gal pris ... 

Lenke til kommentar

Ok , men så se på linkene jeg har lagt ved da . der har du hovedkort og grafikk kort om jeg surrer med uvitenhet rundt selve spece så er det vell ingeting å henge seg opp i da linken viser hva det er

ok nå skjønner jeg hva dere mener , men prossesor er jeg ikke sikker på 

Lenke til kommentar

Ok , men så se på linkene jeg har lagt ved da . der har du hovedkort og grafikk kort om jeg surrer med uvitenhet rundt selve spece så er det vell ingeting å henge seg opp i da linken viser hva det er

Hvilken cpu har du? 

 

Jo mere info du finner om komponentene, desto lettere er det å finne en pris. Lite info betyr liten pris ;) Utrolig vanskelig å selge noe som kjøperen ikkje vet hva er.

Lenke til kommentar

 

Ok , men så se på linkene jeg har lagt ved da . der har du hovedkort og grafikk kort om jeg surrer med uvitenhet rundt selve spece så er det vell ingeting å henge seg opp i da linken viser hva det er

ok nå skjønner jeg hva dere mener , men prossesor er jeg ikke sikker på 

 

Om maskinen står på

kjør windowstast + r

skriv så: dxdiag

la denne kjøre ferdig.

All vikig info står på førstesiden.

Lenke til kommentar

Ok . han som vil kjøpe dem byr 2500kr er det veldig dumt å evnt selge så billig ? er det for eks bedre å selge den på finn eller facebook for 3500 . eller vil det være tungsoldt? 

Prøv 3000kr. 3500kr er max av det maskinen er verdt etter min mening. Det er jo tap å la maskinen råtne ubrukt også. Så det kommer ann på om du vil få solgt den raskt eller ei. Det hjelper ikkje å vente til neste generasjon skjermkort og cpuer, fordi da synker maskinvaren enda flere hakk i verdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...