Anzure Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 Kode: https://pastebin.com/YrMiEEEg Jeg burde få rundt 20ms i responstid, absolutt ikke 0ms. Det skal ikke være mulig at det er den faktiske responstiden. Har prøvd mye forskjellig av og til får jeg 0ms i responstid, aner ikke hvorfor. Noen som vet hvorfor og eventuelt hvordan jeg løser dette problemet? NB: Jeg skal ikke måle responstiden via protokollen ICMP.
Enthroner Skrevet 28. mars 2016 Skrevet 28. mars 2016 new Date() er ikke egentlig lurt å bruke for slik timing. Sjekk ut System.nanoTime() Ellers er det ingen hensikt å ha alt i egne try-catch blokker Du kan fint skrive alt i en try blokk med flere catch etter hverandre og en finally for å rydde opp. 1
Anzure Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Skrevet 28. mars 2016 (endret) new Date() er ikke egentlig lurt å bruke for slik timing. Sjekk ut System.nanoTime() Ellers er det ingen hensikt å ha alt i egne try-catch blokker Du kan fint skrive alt i en try blokk med flere catch etter hverandre og en finally for å rydde opp. Takk for tipset, nå ser i hvert fall ryddigere ut. Endret 29. mars 2016 av waremanu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå