Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg.... Hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen. på Tordag fikk jeg en sms fra eksen om at han kunne komme på besøk på Lørdag.

I dag kommer lørdagen å jeg forstår at han ikke kommer på besøk, merker det gir meg enda en stor grunn til å komme meg videre.

Han var på fylla i går, og orker ikke å komme på besøk i dag da han er dårlig. Han sier han ønsket å komme men bare er dårlig,og absolutt kan komme en annen dag.

Ble forbanna på han, men fårbare være slik.
Sender han en sms å ønsker han en fin uke videre, og forklarer jeg er kjempe skuffet.
Men ja, nå får jeg bare drite i det.. Prøve å komme meg videre..
Selv om det er pain in ass hardt!!!! Håper så inndelig at han finner ut om noen måneder at han har gjort en skikkelig tabbe, og at jeg da har kommet meg videre i livet. Sånn at han kan sitte der på kanten å angre over hva han har kasta bort... Fyfaen..

Mvh TS.



Anonymous poster hash: 3f69b...d97
Lenke til kommentar

Ja, det er bare å komme seg videre. Men jeg forstår veldig godt at det ikke er lett. Anbefaler deg å slette all kontaktinfo du har på han, slik at du ikke kontakter han igjen. Slik at du ikke blir minnet på han hver gang du trykker deg inn på Facebook. Slik at du slipper å pine deg igjennom "Snap-storyen" hans. Å fortsette å ha han i livet ditt vil bare såre deg i lengden. 

 

Som jeg skrev i et innlegg tidligere i tråden, gikk det mot brudd for meg og damen også. I dag gjorde vi det slutt. Bruddet var det riktige å gjøre slik som situasjonen var nå. Vi går fra hverandre som venner, noe jeg er glad for da vi er veldig glad i hverandre, men jeg er ikke interessert i videre kontakt. Slettet hun fra Facebook, Snapchat og mobil. Nå skal jeg bare ta litt tid for meg selv resten av påsken. Jeg har ikke lyst til å gjøre noen verdens ting akkurat nå. Det er skikkelig jævlig og jeg kjenner det stikker brutalt i brystet innimellom. Prøver å unngå å tenke på alt det fine vi har gjort sammen. 

 

Som deg, så er det et lite, desperat håp om at hun kommer tryglende tilbake. At hun innser hva hun nå taper. At alt ennå ikke er over. Men det er det. Jeg kommer ikke til å kontakte hun igjen, og hun kommer ikke til å kontakte meg. Det er slutt. Jeg tror ikke vi kommer til å møte på hverandre igjen. I dag var siste dagen. Bare å komme seg videre! 



Anonymous poster hash: 8485c...845
Lenke til kommentar

Wow. Paracet altså... Etter jeg gjorde det slutt med eksen i går, gikk jeg hjem og kjente på de mange brutale stikkene som ble satt i hjertet i noen timer. Det var som sagt jævlig, og jeg har ikke hatt det så vondt på ihvertfall 6 år. Jeg hadde også en irriterende hodepine etter fylla natt til lørdag. Så jeg tok meg en paracet og en ibux - standard prosedyre ved hodepine. Ca. en time senere var hodepinen borte, og jeg lå i sengen, tom for følelser. Jeg var ikke lenger trist. Hadde ikke lenger vondt i brystet. Var heller ikke særlig glad. Alt var nesten likegyldig. Men det var utrolig deilig å slippe sorgen. 

 

Jeg trodde ikke det hadde noe med smertestillende å gjøre. Jeg tenkte at det verste sannsynligvis nå var over. "Wow... jeg hadde aldri trodd det skulle gå SÅ fort". Det å slippe den verste smerten etter bruddet, det var fantastisk. Herlig!
Noen timer senere kjente jeg igjen en svak og jevn stikkende "smerte/irritasjon" i brystet - men den er på langt nær så kraftig som de første. Jeg tenkte det bare var hjertet som hadde fått kjørt seg skikkelig tidligere på dagen. Den jevne smerten er der fortsatt i dag. Men så søkte jeg på nettet i morges. Paracet kan hjelpe mot sosiale smerter!! 

 

http://forskning.no/hjernen-hjertet-stress/2012/02/ble-mindre-saret-med-paracet

 

Nå blir dette langt enklere å takle startfasen! Deilig!



Anonymous poster hash: 8485c...845
Lenke til kommentar

 

Wow. Paracet altså... Etter jeg gjorde det slutt med eksen i går, gikk jeg hjem og kjente på de mange brutale stikkene som ble satt i hjertet i noen timer. Det var som sagt jævlig, og jeg har ikke hatt det så vondt på ihvertfall 6 år. Jeg hadde også en irriterende hodepine etter fylla natt til lørdag. Så jeg tok meg en paracet og en ibux - standard prosedyre ved hodepine. Ca. en time senere var hodepinen borte, og jeg lå i sengen, tom for følelser. Jeg var ikke lenger trist. Hadde ikke lenger vondt i brystet. Var heller ikke særlig glad. Alt var nesten likegyldig. Men det var utrolig deilig å slippe sorgen.

 

Jeg trodde ikke det hadde noe med smertestillende å gjøre. Jeg tenkte at det verste sannsynligvis nå var over. "Wow... jeg hadde aldri trodd det skulle gå SÅ fort". Det å slippe den verste smerten etter bruddet, det var fantastisk. Herlig!

Noen timer senere kjente jeg igjen en svak og jevn stikkende "smerte/irritasjon" i brystet - men den er på langt nær så kraftig som de første. Jeg tenkte det bare var hjertet som hadde fått kjørt seg skikkelig tidligere på dagen. Den jevne smerten er der fortsatt i dag. Men så søkte jeg på nettet i morges. Paracet kan hjelpe mot sosiale smerter!!

 

http://forskning.no/hjernen-hjertet-stress/2012/02/ble-mindre-saret-med-paracet

 

Nå blir dette langt enklere å takle startfasen! Deilig!

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Jøss..

Hvordan går det med deg?

 

Min eks kontaktet meg i går å holdt samtalen gående hele dagen omtrent. Snakket mye om at han ikke ville ha sex med andre men at han ikke visste hva som skjedde i fremtiden, han var der at det virket som om han ikke er helt ferdig med meg men samtidig ikke klar for noe mer nå...

 

.. Ble plutselig snakk om åpent forhold og da endra han tonen med en gang å virket veldig ivrig.. sa bare at vi trenger tid for oss selv og slikt trengs ikke å diskuteres.... Da spør han om han kan komme til meg neste helg, men tar alt han sier med en klype salt...... Har ikke så vondt i brystet lengre men er fryktelig trist,. Ønsker ikke å slette han men ønsker heller ikke å være den som kontakter han først...

 

Så i dag har vi ikke snakket, kanskje like greit..

 

Håper du overlever dette.. Er fryktelig vondt..

 

Anonymous poster hash: 3f69b...d97

Lenke til kommentar

Er et åpent forhold virkelig noe du ønsker å ha med en du har så sterke følelser for? Neppe. Jeg tror tanken på at han kanskje har sex med en annen kommer til å knuse deg. Får litt vondt av deg her. Skjønner at du vil ha han tilbake, men respekter deg selv og følelsene dine.

 

Noe av det verste med å gjøre det slutt er tanken på at man kanskje aldri skal se en person som betyr så mye for deg igjen. Men om du skal fortsette å ha han i livet ditt, uten at dere er sammen, vil det ta mye lenger tid før du kommer deg videre.

 

Du må uansett ta dine valg. Ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre. Bare tenk over valget ditt. Det er alt jeg ber om.

 

Takker forresten for støtten. Smertene kommer og går innimellom. Har allerede ny flørt på gang. En som "dessverre" har ventet på at jeg skulle bli singel... Men jeg er ikke klar til å gi hun en sjanse enda. Trenger litt tid.

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Lenke til kommentar

Er et åpent forhold virkelig noe du ønsker å ha med en du har så sterke følelser for? Neppe. Jeg tror tanken på at han kanskje har sex med en annen kommer til å knuse deg. Får litt vondt av deg her. Skjønner at du vil ha han tilbake, men respekter deg selv og følelsene dine.

 

Noe av det verste med å gjøre det slutt er tanken på at man kanskje aldri skal se en person som betyr så mye for deg igjen. Men om du skal fortsette å ha han i livet ditt, uten at dere er sammen, vil det ta mye lenger tid før du kommer deg videre.

 

Du må uansett ta dine valg. Ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre. Bare tenk over valget ditt. Det er alt jeg ber om.

 

Takker forresten for støtten. Smertene kommer og går innimellom. Har allerede ny flørt på gang. En som "dessverre" har ventet på at jeg skulle bli singel... Men jeg er ikke klar til å gi hun en sjanse enda. Trenger litt tid.

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Helt klart, men er ikke noe som blir aktuelt nå uansett.. Takk! Tar en dag av gangen så ordner det seg, har allerede en del venner rundt meg som jeg klager og syter til, noe som egentlig er litt godt. Er heldigvis en veldig hektisk arbeidsperiode som gjør at jeg får tenkt på litt andre ting.. Jobber turnus så har 14d fri om ikke alt for lenge.. Men tror det vil gå helt greit.

 

Å såpass ja? Tror du burde vente litt ja, slik at du ikke gjør en kjempe feil.

 

Anonymous poster hash: 3f69b...d97

Lenke til kommentar

I dag er "brystsmertene" borte. I hvert fall så godt som. Erstattet med litt tomhet. Fortsatt en utfordring å akseptere at jeg har møtt henne for siste gang. Ekstra irriterende at hun fortsatt ligger øverst på Facebook chat-listen på datamaskinen. Tar tydeligvis litt tid før hun forsvinner fra den chat-listen, enda jeg slettet hun lørdags formiddag. Kan til og med se når hun er pålogget. Når vi ble sammen hadde jeg problemer med at hun ikke kom inn på den listen, at jeg måtte søke hun opp i chat-listen, haha! 

 

Får en ny start på livet over kommende helg, med blant annet ny leilighet. Passer i grunn fint å bli singel da. 

 

Det er for tidlig å hoppe til køys med en annen. Tror ikke sexen hadde blitt særlig bra. Men jeg er veldig klar for å møte nye jenter og tilbringe tid med dem når jeg har fått etablert meg i den nye leiligheten. Jeg vet jo nå hva jeg ikke ser etter i et forhold, så det kan bli lettere å velge. 

 

Vi kommer nok igjennom dette her, skal du se. Det er både trist og tungt, men det er viktig at du vet eksen din ikke er den eneste for deg. Du kommer til å finne en med gjensidig kjærlighet om du går videre. 



Anonymous poster hash: 8485c...845
Lenke til kommentar

 

I dag er "brystsmertene" borte. I hvert fall så godt som. Erstattet med litt tomhet. Fortsatt en utfordring å akseptere at jeg har møtt henne for siste gang. Ekstra irriterende at hun fortsatt ligger øverst på Facebook chat-listen på datamaskinen. Tar tydeligvis litt tid før hun forsvinner fra den chat-listen, enda jeg slettet hun lørdags formiddag. Kan til og med se når hun er pålogget. Når vi ble sammen hadde jeg problemer med at hun ikke kom inn på den listen, at jeg måtte søke hun opp i chat-listen, haha!

 

Får en ny start på livet over kommende helg, med blant annet ny leilighet. Passer i grunn fint å bli singel da.

 

Det er for tidlig å hoppe til køys med en annen. Tror ikke sexen hadde blitt særlig bra. Men jeg er veldig klar for å møte nye jenter og tilbringe tid med dem når jeg har fått etablert meg i den nye leiligheten. Jeg vet jo nå hva jeg ikke ser etter i et forhold, så det kan bli lettere å velge.

 

Vi kommer nok igjennom dette her, skal du se. Det er både trist og tungt, men det er viktig at du vet eksen din ikke er den eneste for deg. Du kommer til å finne en med gjensidig kjærlighet om du går videre.

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Ah, godt å høre du ikke har så smerter i brystet.

 

Har valgt å beholde eksen på face, han er ikke så mye aktiv men er mer det At han aldri har vært slem mot meg, bare mista følelser. Så vi får håpe ting går seg til.

 

Har ikle snakket med han eller sendt meldinger siden lørdag nå.

 

Skjønner hva du mener, merker jeg er veldig seksuelt frustrert men samtidig vil jeg ikke ligge med noen andre :-/

Jeg vet eksen ikke er den eneste men for meg nå, så er det han jeg ønsker.

 

Men igjen. Vi får se.

 

Håper det ordner seg for deg.

 

Anonymous poster hash: 3f69b...d97

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg jo at det er enklere å beholde eksen på face. Min eks er veldig aktiv på face. Vil ikke bli minnet på det vi hadde hver gang jeg scroller igjennom "news feeden"(?)... Kjenner jeg savner hun nå som jeg skal legge meg i kveld... Faen.

 

Vi er jo i forskjellige situasjoner, så vi takler jo selvfølgelig alt forskjellig, og velger forskjellige måter å komme oss igjennom dette på :)

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg jo at det er enklere å beholde eksen på face. Min eks er veldig aktiv på face. Vil ikke bli minnet på det vi hadde hver gang jeg scroller igjennom "news feeden"(?)... Kjenner jeg savner hun nå som jeg skal legge meg i kveld... Faen.

 

Vi er jo i forskjellige situasjoner, så vi takler jo selvfølgelig alt forskjellig, og velger forskjellige måter å komme oss igjennom dette på :)

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Det er ikke akkurat lett å se en eks gå videre dersom man er dumpet.  Det er helt jævlig vondt, synes jeg. Spørs hvordan man skiltes. Er man venner så er det lettere. Men vi takler alt så forskjellig. Og vi har alle forskjellige meninger om hva som er best. Jeg synes det er viktig å forsøke å få et renest mulig brudd. Altså skilles som venner. Prate lett sammen.  Men vi er ikke alle enige i den biten. Men jeg mener det. Vi mennesker er ulik i tankene. Veldig og. 

 

Mitt råd: klarer man å beholde eksen på face, så har man hatt et rent ukomplisert brudd. Det er jo det beste når et brudd skjer, etter min mening.  Man kan jo bry seg om hveandre selv om man ikke er sammen. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Da skjønner jeg jo at det er enklere å beholde eksen på face. Min eks er veldig aktiv på face. Vil ikke bli minnet på det vi hadde hver gang jeg scroller igjennom "news feeden"(?)... Kjenner jeg savner hun nå som jeg skal legge meg i kveld... Faen.

 

Vi er jo i forskjellige situasjoner, så vi takler jo selvfølgelig alt forskjellig, og velger forskjellige måter å komme oss igjennom dette på :)

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Savn er grusomt å ha, men det er nok viktig å tenke på at savnet ditt betyr at du har mye kjærlighet inni deg. Savn er kjærlighet. Savn betyr at du elsket. Egentlig noen fine følelser. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Tilbake på jobb nå.. Savner eksen min jeg også. Har ikke snakket sammen nå siden sent på lørdag - men går bra sånnsett. Gruer meg veldig til friperioden min.... Merker jeg ofte titter på Facebook for å se om han er Online, eller andre spill han spiller.

Men skal ikke skrive til han, venter å ser om han tar kontakt :-)

 

Mvh TS

 

Anonymous poster hash: 3f69b...d97

Lenke til kommentar

 

Da skjønner jeg jo at det er enklere å beholde eksen på face. Min eks er veldig aktiv på face. Vil ikke bli minnet på det vi hadde hver gang jeg scroller igjennom "news feeden"(?)... Kjenner jeg savner hun nå som jeg skal legge meg i kveld... Faen.

 

Vi er jo i forskjellige situasjoner, så vi takler jo selvfølgelig alt forskjellig, og velger forskjellige måter å komme oss igjennom dette på :)

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Det er ikke akkurat lett å se en eks gå videre dersom man er dumpet.  Det er helt jævlig vondt, synes jeg. Spørs hvordan man skiltes. Er man venner så er det lettere. Men vi takler alt så forskjellig. Og vi har alle forskjellige meninger om hva som er best. Jeg synes det er viktig å forsøke å få et renest mulig brudd. Altså skilles som venner. Prate lett sammen.  Men vi er ikke alle enige i den biten. Men jeg mener det. Vi mennesker er ulik i tankene. Veldig og. 

 

Mitt råd: klarer man å beholde eksen på face, så har man hatt et rent ukomplisert brudd. Det er jo det beste når et brudd skjer, etter min mening.  Man kan jo bry seg om hveandre selv om man ikke er sammen. 

 

Det var mer en påstand enn et råd, og en påstand som ikke nødvendigvis reflekterer virkeligheten. Vårt brudd var rent og pent. Vi elsket® fortsatt hverandre, men på grunn at livssituasjonene våre kunne vi ikke fortsette forholdet. Kort fortalt holder hun på å bli depressiv. Mistet jobb og hobbyen ser ut til å gå i vasken. Hun er lei alt og tilbringer mesteparten av tiden alene i sengen og synes synd på seg selv. Hun trenger da tid for seg selv - en pause - men jeg kan ikke sitte på sidelinjen og vente på hun. Det var/er ingenting jeg kan gjøre for å bedre situasjonen hennes, og vi bestemte sammen at vi avslutter forholdet mens vi enda bryr oss om hverandre. Vi ville ikke avslutte forholdet som uvenner.

Så hvorfor sletter jeg hun fra sosiale medier? Nettopp fordi jeg fortsatt elsker hun. Fordi jeg egentlig vil være sammen med hun - men ikke slik situasjonen er pr. nå. Hvis jeg skal kunne gå videre og bli forelsket i en annen jente, så kan jeg ikke gå rundt og håpe på at eksen skal bli bedre og komme tilbake til meg. 

 

I går angret jeg litt på at jeg også slettet hun fra snapchat. Samtidig vet jeg at jeg hadde gått rundt med et håp om at hun skulle ta kontakt. Hver gang jeg ville fått en snap, ville jeg sjekket om det var fra hun, og eventuelt blitt skuffet hvis det ikke var hun. Derfor er det bedre å kutte all kontakt. 

 

---

 

Er på jobb jeg også, TS. Deilig. Bruk fritiden din på noe som tidligere har gjort deg glad - og prøv å være sosial med venner. Kjenner meg litt igjen i det du skriver om at du titter på facebook om han er online. Det er jo ærlig talt selvpining - og enda en grunn til at jeg har slettet min eks. 

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Lenke til kommentar

 

 

Da skjønner jeg jo at det er enklere å beholde eksen på face. Min eks er veldig aktiv på face. Vil ikke bli minnet på det vi hadde hver gang jeg scroller igjennom "news feeden"(?)... Kjenner jeg savner hun nå som jeg skal legge meg i kveld... Faen.

 

Vi er jo i forskjellige situasjoner, så vi takler jo selvfølgelig alt forskjellig, og velger forskjellige måter å komme oss igjennom dette på :)

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Det er ikke akkurat lett å se en eks gå videre dersom man er dumpet. Det er helt jævlig vondt, synes jeg. Spørs hvordan man skiltes. Er man venner så er det lettere. Men vi takler alt så forskjellig. Og vi har alle forskjellige meninger om hva som er best. Jeg synes det er viktig å forsøke å få et renest mulig brudd. Altså skilles som venner. Prate lett sammen. Men vi er ikke alle enige i den biten. Men jeg mener det. Vi mennesker er ulik i tankene. Veldig og.

 

Mitt råd: klarer man å beholde eksen på face, så har man hatt et rent ukomplisert brudd. Det er jo det beste når et brudd skjer, etter min mening. Man kan jo bry seg om hveandre selv om man ikke er sammen.

Det var mer en påstand enn et råd, og en påstand som ikke nødvendigvis reflekterer virkeligheten. Vårt brudd var rent og pent. Vi elsket® fortsatt hverandre, men på grunn at livssituasjonene våre kunne vi ikke fortsette forholdet. Kort fortalt holder hun på å bli depressiv. Mistet jobb og hobbyen ser ut til å gå i vasken. Hun er lei alt og tilbringer mesteparten av tiden alene i sengen og synes synd på seg selv. Hun trenger da tid for seg selv - en pause - men jeg kan ikke sitte på sidelinjen og vente på hun. Det var/er ingenting jeg kan gjøre for å bedre situasjonen hennes, og vi bestemte sammen at vi avslutter forholdet mens vi enda bryr oss om hverandre. Vi ville ikke avslutte forholdet som uvenner.

Så hvorfor sletter jeg hun fra sosiale medier? Nettopp fordi jeg fortsatt elsker hun. Fordi jeg egentlig vil være sammen med hun - men ikke slik situasjonen er pr. nå. Hvis jeg skal kunne gå videre og bli forelsket i en annen jente, så kan jeg ikke gå rundt og håpe på at eksen skal bli bedre og komme tilbake til meg.

 

I går angret jeg litt på at jeg også slettet hun fra snapchat. Samtidig vet jeg at jeg hadde gått rundt med et håp om at hun skulle ta kontakt. Hver gang jeg ville fått en snap, ville jeg sjekket om det var fra hun, og eventuelt blitt skuffet hvis det ikke var hun. Derfor er det bedre å kutte all kontakt.

 

---

 

Er på jobb jeg også, TS. Deilig. Bruk fritiden din på noe som tidligere har gjort deg glad - og prøv å være sosial med venner. Kjenner meg litt igjen i det du skriver om at du titter på facebook om han er online. Det er jo ærlig talt selvpining - og enda en grunn til at jeg har slettet min eks.

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Bra dere ikke er uvenner, satse på at alt ordner seg tilslutt selv om det kan hende du må komme deg videre....

 

Jupp.. Men greier ikke å slette han.

Han nevnte på lørdag at han ville komme en tur nå til helgen som kommer siden han ikke fikk kommet på lørdagen, men skrev "vi får se" - så ja, vi får se hva som skjer.

 

Sitter ikke å venter på om han kommer eller ei, skal ut på byen på fredag isåfall!

 

Mvh TS.

 

Anonymous poster hash: 3f69b...d97

Lenke til kommentar

Jeg slettet bestevenninnen til eksen i samme øyeblikk som jeg slettet eksen. Hun var enda mer aktiv på Facebook og de tagget hverandre på div. hele tiden. Så jeg ville jo sett mye til eksens aktivitet på Facebook bare pga. det. Så bare kvitt deg med vennene hans.

 

Og jeg må si jeg er litt skuffet over deg, selv om jeg vet det er utrolig vanskelig å la være å ta kontakt. Kanskje hadde jeg gjort det samme om jeg ikke gjorde som jeg gjorde? Det får vi heldigvis ikke svar på ;-)  Jeg kjenner det er deilig å få flørtende meldinger fra den nye flørten. Det gir meg virkelig en bekreftelse på at jeg er en "catch" - og jeg tenker at eksen min egentlig går glipp av meg. 



Anonymous poster hash: 8485c...845
Lenke til kommentar

 

 

Da skjønner jeg jo at det er enklere å beholde eksen på face. Min eks er veldig aktiv på face. Vil ikke bli minnet på det vi hadde hver gang jeg scroller igjennom "news feeden"(?)... Kjenner jeg savner hun nå som jeg skal legge meg i kveld... Faen.

 

Vi er jo i forskjellige situasjoner, så vi takler jo selvfølgelig alt forskjellig, og velger forskjellige måter å komme oss igjennom dette på :)

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

Det er ikke akkurat lett å se en eks gå videre dersom man er dumpet.  Det er helt jævlig vondt, synes jeg. Spørs hvordan man skiltes. Er man venner så er det lettere. Men vi takler alt så forskjellig. Og vi har alle forskjellige meninger om hva som er best. Jeg synes det er viktig å forsøke å få et renest mulig brudd. Altså skilles som venner. Prate lett sammen.  Men vi er ikke alle enige i den biten. Men jeg mener det. Vi mennesker er ulik i tankene. Veldig og. 

 

Mitt råd: klarer man å beholde eksen på face, så har man hatt et rent ukomplisert brudd. Det er jo det beste når et brudd skjer, etter min mening.  Man kan jo bry seg om hveandre selv om man ikke er sammen. 

 

Det var mer en påstand enn et råd, og en påstand som ikke nødvendigvis reflekterer virkeligheten. Vårt brudd var rent og pent. Vi elsket® fortsatt hverandre, men på grunn at livssituasjonene våre kunne vi ikke fortsette forholdet. Kort fortalt holder hun på å bli depressiv. Mistet jobb og hobbyen ser ut til å gå i vasken. Hun er lei alt og tilbringer mesteparten av tiden alene i sengen og synes synd på seg selv. Hun trenger da tid for seg selv - en pause - men jeg kan ikke sitte på sidelinjen og vente på hun. Det var/er ingenting jeg kan gjøre for å bedre situasjonen hennes, og vi bestemte sammen at vi avslutter forholdet mens vi enda bryr oss om hverandre. Vi ville ikke avslutte forholdet som uvenner.

Så hvorfor sletter jeg hun fra sosiale medier? Nettopp fordi jeg fortsatt elsker hun. Fordi jeg egentlig vil være sammen med hun - men ikke slik situasjonen er pr. nå. Hvis jeg skal kunne gå videre og bli forelsket i en annen jente, så kan jeg ikke gå rundt og håpe på at eksen skal bli bedre og komme tilbake til meg. 

 

I går angret jeg litt på at jeg også slettet hun fra snapchat. Samtidig vet jeg at jeg hadde gått rundt med et håp om at hun skulle ta kontakt. Hver gang jeg ville fått en snap, ville jeg sjekket om det var fra hun, og eventuelt blitt skuffet hvis det ikke var hun. Derfor er det bedre å kutte all kontakt. 

 

---

 

Er på jobb jeg også, TS. Deilig. Bruk fritiden din på noe som tidligere har gjort deg glad - og prøv å være sosial med venner. Kjenner meg litt igjen i det du skriver om at du titter på facebook om han er online. Det er jo ærlig talt selvpining - og enda en grunn til at jeg har slettet min eks. 

 

Anonymous poster hash: 8485c...845

 

Jeg har foreksempel en som jeg hadde en liten relasjon til på facebook fortsatt, og jeg kommer ALDRI til å slette han, for selv om meg og han ikke er kjærester, så bryr jeg meg om han fortsatt og synes at han er en kjempeflott trivelig mann, og han bryr seg om meg, og jeg har han på en måte i livet mitt via facebook. Men det spørs hvordan situasjonen er dere imellom. 

 

Jeg forstår ikke nødvendigheten med å slette. Sletter dere fordi dere ikke har godt av å se den andre gå videre? Er det kun derfor? Enig i at det er vondt å se en eks gå videre, men man behøver ikke å se alt på siden hans på facebook, selv om man er venner der. Og det spørs hvordan forholdet endte. Er ikke alle som er bitre på hveandre. Men er det en konfliktfyllt ending så er det en sak for seg selv. Men livet er for kort til sånnt. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Sendte han en melding nå... Greide ikke å la være. Så en snap av ett vennepar vi hang mye med - de hadde gjort det slutt men ble sammen igjen.. Så fikk faktisk litt vondt i brystet når jeg så de på date ... :-/

 

Svak.. Vurderer å slette alle venna hans :/

 

Anonymous poster hash: 3f69b...d97

Ikke lett. Det er utrolig lett å sende meldinger til en eks.... altfor lett!. Det er av og til så mye man skulle ha sagt. Og utrolig lett å følge med på hva eksen holder på med. Men det er egentlig bare dumt......

 

En fin låt for de som har kjærlighetssorg: Nydelig låt. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bpwdwbO1uvM

 

Vi takler det alle ulikt, men det beste er når man fortsatt kan klare å være venner selv om det er slutt. :) Det er nok ikke alle enige i, men jeg mener det.   :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Sitter her å er i grunn veldig lei meg.

Jeg tenker på eksen, plutselig logger han på FB og sender meg melding.. Helt ut av det blå..

Han skriver at han skal legge seg fordi han skal kjøre broren sin et sted i morgen tidlig, sånn tilfelle han ikke svarte hvis jeg sendte han melding.... Hvorfor han sendte denne meldingen vet jeg ikke...

Jeg svarer: Hei,ja stemmer broren din skal jo ditt og ditt.. Hadde ikke tenkt å sende deg melding, men takk som sier ifra.Hehe.. Håper du sover godt, drømmer søtt..

Så skriver jeg videre: "Har forresten fjernet forholdet fra FB nå"

Det gjorde jeg nemlig istad.. han svarer: "Den er god:)"

Merker det knuser hjertemitt enda mer, men er jo godt over en uke siden det ble slutt, og da ha det stående på FB er ikke nødvendig. Tenkte jeg skulle prøve å leke kostbar, slik at han kanskje blir litt skremt..eller lurer på hva som skjer..

Hvorfor sendte han meg melding ut av det blå? Han har jo ikke skrevet slik de andre dagene vi ikke har snakket.. :-S Har ikke skrevet i dag heller... før denne meldingen...

Begynte å grine litt når jeg fjernet forholdet..men ja, er tungt.

mVH TS.



Anonymous poster hash: 3f69b...d97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...