Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

Er dette dine bevis?

Tallet 0 begynte å brukes ca 200 år ETTER Islam oppsto, kom først til Europa fra Araberne ca 1200 (Fibonacci) men kom ikke i utbredt brukt før utpå 1600-tallet.

 

http://www-groups.dcs.st-and.ac.uk/history/HistTopics/Zero.html

 

Araberene tok med seg tall til Europa *insert slipperyslope here* Europa må godta en totalitær ideologi. Islam er ikke klar for Europa og det er bra at Europeere begynner å se dette for hva det virkelig er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tallet 0 begynte å brukes ca 200 år ETTER Islam oppsto, kom først til Europa fra Araberne ca 1200 (Fibonacci) men kom ikke i utbredt brukt før utpå 1600-tallet.

 

Slå opp Babylon og Sumeria. Flere andre kulturer utviklet også konseptet uavhengig av hverandre.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Noe annet som sårt trenger reformasjon, som ligger oss mye nærmere å gjøre noe med, er våre metoder for å fremme fred og frihet i verden.

 

Noen kreftsvulster kan bare behandles med stråling. Du vil ikke overbevise folk som er hjernevasket ifra fødselen av til å ha et livs og verdi- syn som er helt annerledes enn oss til å forandre mening. Totalitære ideologier er slike kreftsvulster.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Terrorangrepe og flyktningene du ser i dag er jo et resultat av Vestens mislykkede forsøk på å fremme demokrati i Midtøsten.

 

 

Nei. Terrorangrepene kommer på grunn av muslimsk innvandring. Kaoset som finnes i Midtøsten er hovedsakelig forårsaket av tiår på tiår med feilslått politikk fordi de ikke har klart å integrere et moderne menneskesyn og vitenskap inn i sine økonomier og samfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

misanthrope.. tror du virkelig de er de eneste som er hjernevasket?

 

Uansett.. Hadde du diskutert saken på samme måte ansikt til ansikt med f.eks moderate muslimer?

 

Ps. Muslimsk innvandring nå til dags kommer som en konsekvens av vestlig innblanding i muslimske land.

Lenke til kommentar

 

 

Er dette dine bevis?

Tallet 0 begynte å brukes ca 200 år ETTER Islam oppsto, kom først til Europa fra Araberne ca 1200 (Fibonacci) men kom ikke i utbredt brukt før utpå 1600-tallet.

 

http://www-groups.dcs.st-and.ac.uk/history/HistTopics/Zero.html

 

Araberene tok med seg tall til Europa *insert slipperyslope here* Europa må godta en totalitær ideologi. @

Stråmann

 

 

Tallet 0 begynte å brukes ca 200 år ETTER Islam oppsto, kom først til Europa fra Araberne ca 1200 (Fibonacci) men kom ikke i utbredt brukt før utpå 1600-tallet.

Slå opp Babylon og Sumeria. Flere andre kulturer utviklet også konseptet uavhengig av hverandre.

Så var det dette ubeilige med kilder igjen da?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Folk som er sterkt religiøse er nesten alltid hjernevaskede ifra barndommen av. Enten det eller så er de psykisk ustabile som voksne.

Og nei - det gjør den ikke. Folkevandringer har nesten alltid økonomisk årsak. Det naturlige hadde vært å bli værende og kjempe for landet sitt. Hvis det er noe som kan attribueres til vesten her så er det kolonialismens oppdeling av av verden. Og ikke noe som har skjedd i nyere tid.

Og tro det eller ei - jeg har muslimske venner. Jeg vokste opp blandt muslimer på Oslo Øst. Og jeg kjenner mange flotte muslimer. Men disse utgjør som sagt bare 35% av den muslimske befolkningen i Vest-Europa. De resterende 65% bor i en boble hvor de bare fortsetter å leve som de gjorde i sine egne land, uten noe som helst mål om å være del av samfunnet. Det er derfor ingen av oss kjenner særlig mange fundamentalister.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så var det dette ubeilige med kilder igjen da?

 

 

Det er alment kjent at babylonerne (og flere andre) utviklet nullen minst tusen år før Islam oppstod. Jeg går ut ifra at du har adgang til Wikipedia og du sier sånt for å trenere diskusjonen. På den andre side - hvor er ditt bevis for at islam oppfant nullen? Da er det nemlig du som kunne vente deg prisdryss i akademia ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Så var det dette ubeilige med kilder igjen da?

 

 

Det er alment kjent at babylonerne (og flere andre) utviklet nullen minst tusen år før Islam oppstod. Jeg går ut ifra at du har adgang til Wikipedia og du sier sånt for å trenere diskusjonen. På den andre side - hvor er ditt bevis for at islam oppfant nullen? Da er det nemlig du som kunne vente deg prisdryss i akademia ;)

Jeg har ikke påstått at "islam oppfant nullen", og hvor jeg har kommet med påstander har jeg fremlagt kilder ... i motsettning til deg som visst finner dette med å legge frem kilder for dine påstander ubeileig, selv etter å ha blitt bedt om det gjentatte ganger.
Lenke til kommentar

misanthrope.. Hvor kommer innvandrerne fra? og hvilke områder har vært geopolitisk relevant for USA siden 2001?

 

- Adghanistan

- Iraq

- Syria

 

Ja vi husker alle tilbake til før 2001 når Iran og Irak hadde en ufattelig kjærlig periode med hverandre. De kjørte i flyvende biler, det fantes ikke ørken og det var gratis skole, mat og helsetjenester. Midtøsten var det fredeligste området noensinne før USA og dels resten av vesten gikk helt på måfå til krig i midtøsten. Vi er virkelig fæle.

 

Og tilbake til virkeligheten: Midtøsten har alltid hatt problemer grunnet Islam.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Thitorkin2. Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om innvandring idag som en konsekvens av USA/NATO sine handlinger og geopolitikk i midt østen.

Det henger direkte sammen. Innvandringen idag er resultat av av USA sine kriger og geopolitikk i disse nevnte landene.

 

Du tror vel ikke det er tilfeldig at innvandrerne i stor grad kommer fra landene USA har vært involvert i, og i liten grad fra landene USA ikke har vært involert i?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Thitorkin2. Det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om innvandring idag som en konsekvens av USA/NATO sine handlinger og geopolitikk i midt østen.

Det henger direkte sammen. Innvandringen idag er resultat av av USA sine kriger og geopolitikk i disse nevnte landene.

 

Du tror vel ikke det er tilfeldig at innvandrerne i stor grad kommer fra landene USA har vært involvert i, og i liten grad fra landene USA ikke har vært involert i?

 

Det har alltid vært krig i området, men det har aldri vært ett Europa med åpne grenser. Dette er ett eksperiment i hvordan å få mest mulig soldater fra fienden over på din vår jord og se hvordan det går. Ett selvmordsprosjekt uten sidestykke. Hva er det mange ikke forstår med krig? Hvorfor er det ett vanskelig konsept at man ikke åpner grensene for fiendens infanteri? Enkelt og greit hva er det som er galt med hodene til mangfoldelskende kulturmarxister?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

misanthrope.. Hvor kommer innvandrerne fra? og hvilke områder har vært geopolitisk relevant for USA siden 2001?

 

- Adghanistan

- Iraq

- Syria

 

Disse landene var ikke paradis før 2001. Mange syrere, irakere og afghanske migranter kom til Norge før 2001.

Kun ca 20% av "flyktninger" til Europa er syrere. Det kommer økonomiske migranter ifra f.eks Gambia og Bangladesh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...