Gå til innhold

CD Kopibeskyttelse Starforce


dolbyac3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske mange som bryr seg om det kan jeg tenke meg. Når jeg kjøper en cd, legger jeg den alltid på dataen som Mp3. Hører på musikk på dataen og jeg bruker Mp3-ene på bærbare enheter. Dette er fult lovlig, og jeg synes at slike kopibeskyttelser på audio cder er helt latterlig.

 

Men til tråden; jeg vet desverre ikke noe om denne kopibeskyttelsen.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt om kopi beskyttelsen Starforce?

 

noen som har noe Info om den og eventuelt vet hvor bra den er?

Who cares ??? :shrug: Kjøp ting engang iblant ffan :!: ;)

jaja som en i et annet innlegg her sier at han skal slutte å bruke forumet så skjønner jeg ham godt... du er et VELDIG godt eksempel...

 

du aner ikke engang hvorfor jeg spør om starforce engang...

Lenke til kommentar

Per dags dato så kan ikke Starforce beskyttede CD'er koperes 1:1.

 

I følge utviklerene av Blind Write kopierings programmet så er det en stor sansynlighet for at de i løpet av ca 6 måneders tid klarer å kopiere starforce beskyttede spill. Men kun med en brenner: Plextor Premium. Grunnen til dette er at denne brenneren støtter en spesiell skrive metode som gjør at den teoretisk sett skal klare å lage en kopi som virker.

Lenke til kommentar
Kan Plextor brenneren brenne med Starforce beskyttelse da ?

Hvis jeg forstod spørsmålet riktig: Ja plextor premium skal visstnok være i stand til å lage en kopi som virker like godt som orginalen. Men kopierings programmet må forbedres først for at dette skal være mulig. Derfor går det ikke per i dag......men om 6 måneders tid eller så vil det trolig være mulig ifølge Blindwrite utviklerene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...