Gå til innhold

Godkjent reklamasjon, hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 Men har jeg ikke krav på å få tilsvarende vare omlevert etter §29?

 

Ja, du har rett til en tilsvarende eller bedre vare kostnadsfritt.

Men hvis butikken har oppført seg pent, så ville jeg sikkert tatt pengene. I dette tilfellet hørtes det ut som butikken kranglet, så da ser jeg ingen grunn til å fire på kravene :)

 

Men hvis de nekter å omlevere, så skal du ta ut dekningskjøp på billigst mulig måte, og ikke nødvendigvis i samme butikk. Så hvis du skal kjøpe ny, tilsvarende i annen butikk, blir det noe særlig dyrere enn de kronene butikken tilbyr deg nå?

Lenke til kommentar

 

 Men har jeg ikke krav på å få tilsvarende vare omlevert etter §29?

 

Ja, du har rett til en tilsvarende eller bedre vare kostnadsfritt.

Men hvis butikken har oppført seg pent, så ville jeg sikkert tatt pengene. I dette tilfellet hørtes det ut som butikken kranglet, så da ser jeg ingen grunn til å fire på kravene :)

 

Men hvis de nekter å omlevere, så skal du ta ut dekningskjøp på billigst mulig måte, og ikke nødvendigvis i samme butikk. Så hvis du skal kjøpe ny, tilsvarende i annen butikk, blir det noe særlig dyrere enn de kronene butikken tilbyr deg nå?

 

 

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=CP-9020056-EU&ref=Prisjakt.no&utm_source=Prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=CP-9020056-EU

Deal.no selger den samme enheten til 1491,-

 

Evt. multicom.no med 1590,- 

http://www.multicom.no/corsair-psu-850w-rm-series/cat-p/c/p6876447

 

Hovedsaklig en prinsipp sak, samt at jeg ikke har rom i budsjettet for å legge ut mellomlegget for samme varen..

Endret av KongeSamfunn
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...