Gå til innhold

Anbefaling av spill egnet for 4 stk (MMO)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er på jakt etter ett spill jeg og vennene mine kan bite tenna litt i. Det trenger ikke nødvendigvis være ett MMO, men tror det er et spill av den sjangeren som kan passe best. Gjerne med fokus på PvE. Det trenger ikke nødvendigvis være skreddersydd for 4 personer, men hvertfall slik at minst 4 personer kan teame opp og progressere sammen. WoW er prøvd og ferdigspilt, og det blir gammelt etter kort tid, så det er nok ikke aktuelt. Tera, og blade and soul er vel heller ikke særlig aktuelt. Vi har noen på radaren som kommer etter hvert ( Escape from Tarkov, Overwatch, Conans Exiles) men skulle gjerne hatt noen tips til spill som er ute idag. The Division er til vurdering, men er ikke kjempestemning for det egentlig. Mottar alle tips med takk!

 

Mvh

Steelsound

Endret av steelsound
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Division er jo veldig aktuelt idag og jeg kan varmt anbefale det. Men om det ikke er kjempestemning for det så kan jo kanskje Dying Light være noe? Er vel 4 player co-op i det om jeg ikke husker feil?

 

Joda, prøvde Open Beta av The Division, og det var forsåvidt greit, og jeg forstår at det er mye mer content nå. Men jeg føler kanskje at gameplayet er noe ala det samme om du er lvl 5 eller lvl 30. Det eneste er at man får bedre våpen og armor. Har på følelsen av at noe slikt kan fort bli kjedeligt.

Lenke til kommentar

 

Joda, prøvde Open Beta av The Division, og det var forsåvidt greit, og jeg forstår at det er mye mer content nå. Men jeg føler kanskje at gameplayet er noe ala det samme om du er lvl 5 eller lvl 30. Det eneste er at man får bedre våpen og armor. Har på følelsen av at noe slikt kan fort bli kjedeligt.

 

 

Ja det blir mye av det samme. Men samens med noen venner så kan det nok være gøy å gjøre disse mission's på hard. Og lure rundt i the dark zone. Men hvor fort en brenner igjennom innholdet om en spiller endel vet jeg ikke. Ser jo flere som er maks level og lurer på hva nå liksom...

 

Destiny kunne nok vært noe. Men det er jo bare på konsoll dessverre. 

Lenke til kommentar

Hiver meg på LarZen's anbefaling av the Division, kanskje litt lite "end game" akkurat nå men så er ikke spillet mer enn en uke gammelt heller. Men potensialet i the Division er veldig stort syns eg personlig :)

 

Ellers er online delen i GTA 5 veldig artig og gruppene der er for 4 personer. Veldig mye hackere osv i public sessions men det kan lett ungås ved å kjøre private :) Eneste eg savner i GTA online er lootinga, men det merker en ikke før man har kjøpt "alt" det andre i spillet som man må ta utallige heists før man har fått :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Black Desert? Kan dette være noe for oss?

Black Desert kan være morsomt for flere spillere. Men kan ikke anbefale spillet vis du ikke liker grinding i spill. Vis jeg skall være ærlig så er hele Black Desert the big grind. Håpe det hjelper.

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med Black Desert? Kan dette være noe for oss?

Black Desert kan være morsomt for flere spillere. Men kan ikke anbefale spillet vis du ikke liker grinding i spill. Vis jeg skall være ærlig så er hele Black Desert the big grind. Håpe det hjelper.

 

 

Takk for svar. Jeg har ikke nødvendigvis noe imot grind. Grind er absolutt nødvendig til en viss grad. men dersom det kun er en evig grind fest så er det kanskje ikke så interessant.

Lenke til kommentar

SWTOR kan være aktuelt om dere liker Star Wars-universet. Det er gratis(riktig nok litt pay2win/valgfritt abonnement med ekstra innhold), og har timevis med underholdning og quests både på egenhånd og i grupper. Typisk 4, 8 eller 16 spillere. 

 

Om dere er 4 så kan dere lage en veldig god gruppe med 2 DPS, 1 tank og 1 healer.

Lenke til kommentar

Har hatt uhorvelig mye moro med Diablo II opp igjennom årene.

Sommerferie på ungdomsskolen, LAN i kjelleren hele dagen lang med små badepauser nede på stranda innimellom. Ah :D

 

Ble litt skuffet over Diablo III, spilte gjennom det en gang delvis med kompiser og delvis alene, men har ikke rørt det siden.

Lenke til kommentar

Er mange gode spill til co-op. Det spørs bare hva dere vil ha ut av det. Er det noe som skal vare i mange måneder, som et MMO osv? Er det bare for noen kvelder en gang i blandt? Vil dere ha det gratis, eller kan dere tenke dere å betale litt? Er det online co-op, eller samles dere i sofaen foran en enkelt TV? Men for å ta noen med online co-op:

 

1. Guild Wars 2. Koster ikke stort nå, og er null abonnent. Alle rasene har sine egne startområder og egen historie, men a) du kan dra til de andre startområdene rimelig tidlig, og b) alle historiene møtes rundt lvl 30, eller deromkring. Resten av historien er felles.

 

2. Marvel Heroes 2016. Strengt tatt F2P, og du kan prøve mange helter opp til lvl 10 før du bestemmer deg for å satse på en. Du får også en annen gratis ganske tidlig, så vidt jeg vet. Men har spilt siden beta, og aner ikke helt hvordan det er for nye spillere nå. Men liker dere dette anbefaler jeg å slenge litt penger i det for å få en helt eller to dere liker. Er laget av en av hovedfolkene bak Diablo, og det merkes. Dette er Diablo Online i Marvel-universet.

 

3. The Division må jo nevnes. Det er "det nye store" akkurat nå, men om noen uker er det glemt av de fleste, på samme måte som Destiny. Ikke et dårlig spill, og ganske moro med venner. Bare ikke forvent det helt store. Har du spilt betaen har du sett det aller meste spillet har å tilby.

 

4. Creativerse. Gratis spill i samme sjanger som Minecraft, der dere kan spille alene eller på en public server med mange andre folk. Største forskjellen fra Minecraft er nok at dette ser langt bedre ut, er helt gratis og er fortsatt i early access. Spilte det i 30 timer på noen dager før jeg gikk lei, og jeg ble aldri fenget av Minecraft. Det sier jo sitt. :) Dette føltes mer som et Minecraft MMO med bra grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...