Gå til innhold

Technics med jubileums-utgave av sitt 70-talls ikon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd at den ble såpass dyr som dette, jeg ble ganske giret når nyheten om en ny modell kom. Men spørst om jeg ikke heller må belage meg på en pent brukt 1210mk2/MK5 etter hvert. Men akkurat nå er ikke ny platespiller 1.pri i heimen heller :p

Lenke til kommentar

Litt synd at den ble såpass dyr som dette, jeg ble ganske giret når nyheten om en ny modell kom. Men spørst om jeg ikke heller må belage meg på en pent brukt 1210mk2/MK5 etter hvert. Men akkurat nå er ikke ny platespiller 1.pri i heimen heller :p

 

Og en Technics 12x0 liker ikke å leke alene. Så prisen må alltid ganges med to. :D Endret av MartinGM
Lenke til kommentar

Har sett noe lignende til salgs på finn.Det var pussigt.

 

 

"En av fordelene med den nye utgaven av spilleren er at motoren nå er børsteløs og direktedrevet. " nytt for tek regner jeg med.

 

Ikke mye sjel lagt i denne saken av tek.no

Well done..

 

5g spillern kommer nok iløpet av året.

Lenke til kommentar

Disse spillerne har vel vært børsteløs direktedrift fra starten, så den biten er vel ikke akkurat ny.

 

Tenkte på det samme. Dei har vel (nesten) alltid hatt direkte drift, etter det eg har sett. Og har åpna ein god del av dei.

Og igjen, kor mange som kjøper ein platespiller i den klassen vil ha med ein standard pickup.. Dei fleste vert vel bytta ut :p

Lenke til kommentar

Ut i fra bildet der ser det ut som en Ortofon 2M Black MM pickup, dette er en sabla god PU uten at den koster utilbøyelig mye og en fin match for Technics armen har jeg fått med meg. Har den selv på en modifisert Rega RP6 :)

 

Men PU pris kontra spiller i dette tilfellet er litt artig ja. Jeg tviler ikke ett eneste sekund at det der låter helt supert da!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ut i fra bildet der ser det ut som en Ortofon 2M Black MM pickup, dette er en sabla god PU uten at den koster utilbøyelig mye og en fin match for Technics armen har jeg fått med meg. Har den selv på en modifisert Rega RP6 :)

 

Men PU pris kontra spiller i dette tilfellet er litt artig ja. Jeg tviler ikke ett eneste sekund at det der låter helt supert da!

 

Hehe, ja ortofon er fantastisk på pickups, men fortsatt 30k for ein spiller som (etter min meining) ikkje holder mål (om endringene ikkje er stor fra dei andre, som eg omtrent ikkje har sett endring på innsiden av på alle modellane), ettersom den er direktedrevet og det blir alltid då støy ettersom det i realiteten er spoler som lager interferrens mot pickupen. Men er positiv for at platespiller stiger opp igjen! Men sl1210 er vel egebtlig designet for djs og stifttrykk i taket på 3... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...