Gå til innhold

*MIN MOD! og vannkjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører ikke viftene på 12V. Jeg har jo sunbeam rheobus. Jeg har dem på kanskje 6-7 volt, de kan ikke høres over noe annet.

Bytte ut popnaglene for de er til irritasjon? Popnagler er en av de beste måtene å feste ting på så lenge du har planer om permnanent fastsetting.

Lenke til kommentar
Du kjører veil ikke de titan-viftene der på 12v?! det er de 30db hos microplex eller? har to stk sånne selv og de bråker siinsykt på 12v! har de på 5v nå..

Hvordan er disse viftene på 5v da? Har planer om å kjøpe slike vifter til et stille system.

De er stille! jeg har en p4 2.4 med "evo" 240 og den klarer seg. får ikke målt temp før det nye hk'et kommer.. når det kommer legger jeg det ut i Workloggen!

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har så mange vifter fordi jeg hadde ikke vannkjøling før, og de er en del av casemodden. :D

Trengte litt vifter før da jeg måtte fjerne varmen fra alle komponentene med 80mm vifter, og siden de måtte kjøre på lav hastighet trengte jeg mange. Dette skaffet meg GROM idle temperatur, ca 25 grader.

Dessuten bråker ikke viftene noe, de står kun på ca 5V.

Lenke til kommentar

Hehe juletre, ja det er hver sin smak, lyset på forsiden under plexien skifter farge og jeg kan justere sumbeamen til rødt eller blått, så du kan si at er du der på riktig tidspunkt er den nesten helt blå, med unntak av noen vifter.

Jeg hadde ingen annen mulighet enn å montere radiatoren på baksiden siden det er begrenset plass i mitt miditower. (noe jeg fant ut av bare en måned etter at jeg kjøpte det :p .

Dyrt? ja..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...