Gå til innhold

Norge-Spania

Tåkefyrste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Norge vinner 2-1 og semb blir. :grine: :grin:

Denne kampen kan teoretisk sett ikke ende 2-1 til Norge, så det er veldig greit. Ved 2-1 så blir det ekstraomganger så vidt jeg vet.

Norge er ikke gode nok, og det viser de gang etter gang.

Skrevet

Det siste målet burde aldri ha skjedd hvis de ikke lot johnsen gå ut igjen. Det er klart at mannen er ute av ren vilje men han er....nei så flink er semb til å styre med spillere. :grumpy:

Skrevet

den eide, frode olsen tok på "flip-mode" norsk landslagfotball har vært ræva siden nils johan semb joina, han burde skamme seg! han skulle ha trukket seg for lengst :grumpy:

Skrevet

Vel denne kampen viser vel veldig godt karrieren til semb, veldig feigt og tør ikke presse på når vi må vinne

Skrevet

nå er jeg lei

jeg DRITET i fotball

men når skal dere lære

(noen er flinke)

når det er hjemme kamp for Norge .. da sier man ikke 3-0 til spania

da er det 0-3 til spania ..

do skonne nå?

hadde det vert i spania da er 3-0 til spania rett ..

men ikke 0-3 ..

do skonne nårsk?

Skrevet

Vi kunne hatt det beste fra Drillo, Hareide, Sollied, Semb og andre topptrenere, og allikevel blitt ydmyket. Norge tapte på alle områder: I luften, i styrke, i ballkontroll, i pasningskontroll, i alle type dueller og alle andre områder. Spania var best, Norges spille er rett og slett ikke gode nok, og vi ble spilt og tvunget til å legge oss bak på banen fra start av. Vi kunne spilt 2-4-4, men da hadde resultatet antageligvis vært 0-10 etter 30 minutter.

Det var det, nå er neste post trekningen til kvaliken til VM i Tyskland, som skjer i begynnelsen av desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...