Gå til innhold

Negative sider ved Vann/Vapochill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvordan er det med vannblokkene? Tåler Hk såpass eller bør man ta de av?

Har hatt til gode å flytte maskinen ut av huset enda, men har tenkt å ta den med meg en gang ganske snart..

Særlig chipsett-blokka er vel spesielt utsatt, da den ikke akkurat er festet med bolter og sement, men strips..

Leste jo om festene som løstnet på diverse Abit-Hk, sånt skal iallefall ikke skje meg.. :grumpy:

Lenke til kommentar
kan ta en 5min. men er ikke prob. BTW: jeg som veier 60 (ikke 120) kg, er 174høy greide å løfte Prommyn som veier 37kg uten store problemer til LAN, så tralle er vel ikke nødvendig? Bare å ta skjermen i en omgang og PC`n i en annen:D

vekt kan fort være et problem siden det er flere folk med rygg problemer, enten må man bruke tralle(skikkelig bærestropper elns), få hjelp av noen eller ødelegge ryggen sin for resten av tiden på lanet(ikke no morro!)

Lenke til kommentar
Har hatt med vapoen min på lan jeg det går fint, ta med tralle for tungt JA.

Har også hatt med 24" tommers kjermen min på 41 kg og jeg. Men nå veier jeg 125 kg og er 192 høy og da. :lol: så jeg klarer og løfte noen kilo ja :mrgreen:

haha!!

 

små'n... lol

 

vel, nå er jeg da altså 187 høy og like tung som deg da..

er ingen pingle jeg heller..

 

topic: vapo er et deilig dyr. kabinettet er DRITDÅLIG!!!!

men selve kompressoren er jo grei nok.

 

må bare le når jeg tenker på hvor RÆVA det kabinettet er faktisk..

 

ok ok.no lovpriser det faktisk..

Lenke til kommentar
Er det sjangs for at noe av utstyret lekker da man drasser pc`n med på lan?

Bruker du vett å holder PC`n rett vei, så NEI. Rister du på PC`n, prøver å stikke hull på vanntank slanger osv, da KAN det gå galt. Det negative med vapo er at PC`n vil veie 16kg ekstra. Bare å bruke litt muskler det.

veier 1 vapo .. stand alone kit 16 KG ????????????????????

Lenke til kommentar
Er det sjangs for at noe av utstyret lekker da man drasser pc`n med på lan?

Bruker du vett å holder PC`n rett vei, så NEI. Rister du på PC`n, prøver å stikke hull på vanntank slanger osv, da KAN det gå galt. Det negative med vapo er at PC`n vil veie 16kg ekstra. Bare å bruke litt muskler det.

veier 1 vapo .. stand alone kit 16 KG ????????????????????

har hørt rykter om det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...