Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gunfreak skrev (11 timer siden):

Jeg tenker å bruke F16 HOTASen min. Den har masse knapper. Jeg har også F16 MFD og ICP jeg kan dra frem. Samt de 2 andre panelene. Så da har jeg vel godt over 100 knapper, roteries, switches osv.

Spillet bugga seg ekstraordinært lite i går og endte opp med å bli stranda på et bountyhunter mission fordi jeg undervurderte ground turrets, og mitt skip (lite avenger titan) er egentlig multipurpose starter/fighter. Spurte om reparasjon av skip i global chat. Måtte reparere powerplant. Så slå skipet av og på igjen. Så fløy jeg selvsagt rett inni et nytt turret.

Bestemte meg for å prøve å ta livet av target uansett siden jeg hadde kit med smg/AR. Snek meg inn i basen/bunkeren, knerta target og terga på meg hele basen. Spurta ut igjen, og ba om rescue i global chat. Etter litt om og men, så ble jeg redda, og flydd til en stasjon mot litt credits (spilleren som redda meg drev med RP).

Jeg måtte betale 1 credit, han / hun redda meg, og ga meg 1 mill credits lol.

Alt dette i VR.

Et lite mission verd 50k credits, tok 2.5 timer men alt var gøy

Endret av BakaBerg
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, BakaBerg said:

Spillet bugga seg ekstraordinært lite i går og endte opp med å bli stranda på et bountyhunter mission fordi jeg undervurderte ground turrets, og mitt skip (lite avenger titan) er egentlig multipurpose starter/fighter. Spurte om reparasjon av skip i global chat. Måtte reparere powerplant. Så slå skipet av og på igjen. Så fløy jeg selvsagt rett inni et nytt turret.

Bestemte meg for å prøve å ta livet av target uansett siden jeg hadde kit med smg/AR. Snek meg inn i basen/bunkeren, knerta target og terga på meg hele basen. Spurta ut igjen, og ba om rescue i global chat. Etter litt om og men, så ble jeg redda, og flydd til en stasjon mot litt credits (spilleren som redda meg drev med RP).

Jeg måtte betale 1 credit, han / hun redda meg, og ga meg 1 mill credits lol.

Alt dette i VR.

Et lite mission verd 50k credits, tok 2.5 timer men alt var gøy

Det høres unektelig gøy ut. Men er mye å sette seg inn i. Kona har hvert sykemeldt siden desember. Som gir nye mindre tid å spille på. Jeg kjøpte jo wheel stand til R3 moza rattet mitt.  Og nesten ikke fått prøvd det. Likte veldig godt forefront. Samt jeg må komme meg videre med Kingdom Come II. Men alt dette krever en halv dag med fred og ro. 

Noe som er vanskelig å få til. 

Men skal helt klart vurdere star citizen

Skrevet
Gunfreak skrev (16 minutter siden):

Det høres unektelig gøy ut. Men er mye å sette seg inn i. Kona har hvert sykemeldt siden desember. Som gir nye mindre tid å spille på. Jeg kjøpte jo wheel stand til R3 moza rattet mitt.  Og nesten ikke fått prøvd det. Likte veldig godt forefront. Samt jeg må komme meg videre med Kingdom Come II. Men alt dette krever en halv dag med fred og ro. 

Noe som er vanskelig å få til. 

Men skal helt klart vurdere star citizen

Ja det ble en dag med konfigurasjon og tutorials på meg også. Og må huske spillet er faktisk i alpha. Det kan komme progress wipes ved patcher, og det er mye bugs. Dersom man ikke tåler slikt, ville jeg ventet. Iallefall å kjøpe et dyrt skip. Jeg kjøpte et til 70 dollar (spillet og starter ship)

Skrevet
50 minutes ago, BakaBerg said:

Ja det ble en dag med konfigurasjon og tutorials på meg også. Og må huske spillet er faktisk i alpha. Det kan komme progress wipes ved patcher, og det er mye bugs. Dersom man ikke tåler slikt, ville jeg ventet. Iallefall å kjøpe et dyrt skip. Jeg kjøpte et til 70 dollar (spillet og starter ship)

Har sett på en sånn 2 timer toturial mens jeg sitter i stua og passer på vår halte hund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...