Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Dr.Peedee said:

Noe er seriøst galt. Vanskelig å tro at alt skyldes siste update? Jeg har såvidt testa med mitt gamle I9 14900K + RTX 4090 system + Pimax Crystal OG etter siste update. Merket ikke så mye ytelsesendringer egentlig. 

Men noe rart er det jo, det ser jeg :) 

Har kjørt alle tester jeg kan av PCen og alt er som det skal. CPU og GPU har de ytelsene de skal ha. Ingen andre spill eller aps er påvirket.(feks ville jeg merket meget fort om noe ikke stemte når jeg bruker premiere pro. Som bruker mye CPU, GPU og ram når man redigerer. 

Jeg får fremdeles samme 3D score som sist.

Kjøre CPU-Z benchmark og alt stemmer der.

CPUz.jpg.8b83ad4a0038c94acb6e281d82a793f1.jpg

Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev (På 26.5.2025 den 17.40):

Har kjørt alle tester jeg kan av PCen og alt er som det skal. CPU og GPU har de ytelsene de skal ha. Ingen andre spill eller aps er påvirket.(feks ville jeg merket meget fort om noe ikke stemte når jeg bruker premiere pro. Som bruker mye CPU, GPU og ram når man redigerer. 

Jeg får fremdeles samme 3D score som sist.

Kjøre CPU-Z benchmark og alt stemmer der.

CPUz.jpg.8b83ad4a0038c94acb6e281d82a793f1.jpg

Merkelig. Men sjekk denne tråden om det kan handle om det samme:

https://forum.dcs.world/topic/374121-pimaxxr-still-ok-for-dcs-with-pimax-crystal-light/#comment-5651134

18 minutes ago, Dr.Peedee said:

Er ikke relatert til VR, skjer i flat som bare det også, 

Nå mistenker jeg at det kan være et cold war Germany problem, jeg skal teste hvordan spillet kjører meg like mange enheter på en annet kart, så langt har jeg testa andre oppdrag på andre kart og ser ikke samme problemet, selv med enrome mengder enheter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...