Gå til innhold

Gjett hvilke spill det er!


LarZen

Anbefalte innlegg

LFbu8vp.jpg

 

Tenkte det kunne være artig med en tråd hvor en prøver å gjette hvilke spill det er via å bruke klipp på maks 10 sekunder eller et bilde. Om ingen klarer å gjette så laster en opp et tips til. Maks 2 bilder/video klipp er lov! Nå er det slik at om en deler slik jeg har gjort via Twitter så havner det automatisk en link til PlayStation Store.

 

Så motstå fristelsen til å jukse! Isåfall om du ikke klarer å holde deg så ikke si det til andre :)

 

 

Jeg starter!

 

 

Gjett hvilke spill dette er.

 

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det slik at om en deler slik jeg har gjort via Twitter så havner det automatisk en link til PlayStation Store.

 

Så motstå fristelsen til å jukse! Isåfall om du ikke klarer å holde deg så ikke si det til andre :)

 

Det blir for dumt. Hvordan vet man at de som svarer ikke har juksa? Tror det kan være en idè å droppe hint som inneholder navnet på spillet man skal gjette seg frem til ;)

 

Edit;

post-306284-0-58350800-1455605199_thumb.jpg

 

Dette er en serie, jeg er usikker på hvilket nummer dette bildet er fra, men det har lite å si siden det er vanskelig'ish nok fra før og det er vel bare å gjette navnet på hele serien :)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

 

Nå er det slik at om en deler slik jeg har gjort via Twitter så havner det automatisk en link til PlayStation Store.

 

Så motstå fristelsen til å jukse! Isåfall om du ikke klarer å holde deg så ikke si det til andre :)

 

Det blir for dumt. Hvordan vet man at de som svarer ikke har juksa? Tror det kan være en idè å droppe hint som inneholder navnet på spillet man skal gjette seg frem til ;)

 

Edit;

attachicon.gifshapinghall.jpg

 

Dette er en serie, jeg er usikker på hvilket nummer dette bildet er fra, men det har lite å si siden det er vanskelig'ish nok fra før og det er vel bare å gjette navnet på hele serien :)

 

Ettersom jeg gjettet riktig, og ja jeg gjettet, så antar jeg at det er min tur å poste neste spill?

Lenke til kommentar

 

republic the revolution

 

 

Det sto selvfølgelig i tittelen på bildet, men jeg "ignorerte" det. Man kan jo søke på google ved å lime inn en bildelink og da kom svaret med en gang :p

 

Er det lov å bruke Google? Kanskje best at det ikke er ikke lov å bruke "sett inn bildelink" søkefunksjonen?

Lenke til kommentar

 

republic the revolution

 

 

Det sto selvfølgelig i tittelen på bildet, men jeg "ignorerte" det. Man kan jo søke på google ved å lime inn en bildelink og da kom svaret med en gang :p

 

Er det lov å bruke Google? Kanskje best at det ikke er ikke lov å bruke "sett inn bildelink" søkefunksjonen?

Riktig spill!

 

Brydde meg ikke om å laste opp med nytt navn, satser på at vi er såpass voksne at vi ikke jukser :)

Lenke til kommentar

Ja, ser den og får jo ha troa på at folk ikke jukser :) Men hva med lim inn bildelink saken i Google. Vanlig søk er  greit hvis man husker noen ting om spillet og søker på stikkord.

 

Synes ikke svaret mitt skal telle med, jeg føler at det var juksing. Hadde nok klart å finne det ut med et par timer vanlig Googling.

Jeg er ikke så flink til å finne på "gjett hva" greier så noen andre kan godt få lov til å legge til. Synes egentlig du bør/ kan gjøre det Vrengtpolvott pga min umoralske fremgangsmåte, hvis du vil selvfølgelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...