Gå til innhold

Søker eldre og likesinnede spillentusiaster


Gjest Bruker-68389

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-68389

Jeg personlig er 35 år gammel, og savner et halvseriøst community med brukere i nogenlunde samme aldersgruppe. Jeg har spilt det meste, men har med tid og stunder skydd banen når det kommer til type spill(CS:GO) med overflod av yngre deltakere. Jeg ønsker helst litt rullering i type spill så alle får tilfredstilt sine behov, men jeg skjønner jo at om det blir stor enighet rundt én tittel så kommer vi alltids til en løsning.

Personlig går det lite i FPS-sjangeren om dagen, men det har vært innslag av Arma-spillene blandt annet. Anno 2016 vies tiden til Assetto Corsa, hvilket er en racingsimulator med stor underholdningsfaktor. Jeg hoster selv en server som kjører dette spillet, så rop ut om du vil henge med. 

Om det høres interessant ut å danne et lite norsk community, så finner du meg på steam med brukernavn AntiCry™. Forslag til spill tar vi underveis, i første omgang tenkte jeg bare å forhøre meg om interessen. 

 

EDIT: Personlig tenkte jeg å lufte Ghost Recon Wildlands som en mulighet. Dette har det desverre ikke vært en release på enda, så vi får avvente litt om det skulle være en interesse.

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett etter noe av det samme her (om enn for PS4) uten å ha fått noe særlig tilslag på det. Er 24 år selv så havner vel ikke helt i aldersgruppen nødvendigvis, men jeg spiller spill mest på grunn av det sosiale aspektet. Single player spill (i hvert fall nye titler) har jeg i liten grad interesse av, men i forhold til sjanger så spiller jeg det meste. Racing spill, skytespill og spesielt rollespill vil jeg si er det jeg liker best. Er en stund siden jeg har vært inne på Steam personlig, men har vurdert å komme litt mer tilbake der nå da konsollen er midlertidig ute av drift.

 

Er det forresten en seriøs greie du er ute etter? Eller noe som er mer sosialt/laid back?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Er det forresten en seriøs greie du er ute etter? Eller noe som er mer sosialt/laid back?

Jeg tenker i første omgang kun sosialt, altså å spille litt public. Om det blir flere etter hvert så får vi se hvordan det utfolder seg videre. 

 

Tenker at det kan være greit å holde nedre aldersgrense til minimum 20 år, så du er innafor som man sier :)

 

Håper du har ratt og pedal om du ønsker å prøve litt racingsimulator. 

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar

Ja, har spilt en god del CoD Zombies opp gjennom, og det blir fort veldig frustrerende når kidsa ikke overholder aldergrensa på spillet.. Ikke at jeg har noe imot at barn spiller spill, men det er ikke nødvendigvis barnevakt jeg vil være når jeg skal slappe av og spille litt.

 

Har ratt og pedal som passer til PS4 i hvert fall, men regner med at den er kompatibel med PC også, har ikke prøvd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det norske communityet du leter etter het Catch-Gamer. Den tia er dessverre over, utifra det jeg vet så finnes det ingen norske sosiale plattformer lenger.

Har selv følt at det har manglet et skikkelig tilbud for oss gamere som vil treffe/spille med andre likesinnede. Det finnes jo diverse facebook grupper, men det kan virke litt skummelt å spørre etter en *spill buddy* der.

 

Ettersom facebook har blitt så altoppslukende tviler jeg på at det noen gang kommer opp noe som Catch-Gamer igjen. Føler for det meste at det er kun "kidsa" som kommenterer.

En slags Msn live tjeneste for for gamere hadde vært nice. 

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Jeg var selv aktiv på catch-gamer i de glade mohaa-dager. Veldig godt community. 

Personlig har jeg slettet Facebook da det bare er kattevideoer og selfies det går i. Det må da være andre der ute som er litt eldre og som ønsker et community ?

 

EL_Ateisten: Om du ønsker å spille litt Assetto Corsa så har jeg server som sagt. Om du heller vil prøve deg på Arma2, Arma3 og div mods så er jeg også med. Eventuelt om du har bedre forslag?

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...