Gå til innhold

Får ikke logget meg på Steam brukeren min - Hjelp!


Anbefalte innlegg

Siden tirsdag har jeg hatt null tilgang til min Steam profil. Det kommer opp gang på gang at jeg har skrevet feil brukernavn eller passord, noe jeg ikke har. Dermed trykker jeg på "Glemt Passord?" noe som heller ikke fungerer, ettersom bare feilmeldinger dukker opp: "Kunne ikke koble til Steam serverne, prøv igjen senere."

 

Dette er det jeg har prøvd hittil for å løse problemet, men har ikke lykkes:

 

- Har prøvd å logge meg på Steam inne på nettleseren, det fungerte ikke, dermed trykket jeg på "glemt passord" inne på nettleseren hvor jeg kommer meg ganske langt. Helt til de skal sende en kode til mobilen min hvor det dukker opp en feilmelding. 

- Har prøvd på 3 forskjellige datamaskiner, og 3 forskjellige nettverk. Men ingenting har fungert.

- Har sendt inn ticket til Steam, men som vanlig er det NULL respons. 

- Har prøvd å få dem til å sende nytt passord på mobil og e-post, men det kommer bare opp en feilmelding. 

 

Var pålogget på mobilen helt til onsdag, men var så dum å logget av siden jeg skulle "teste" om det fungerte på mobilen. Jeg tror rett og slett det er noe galt med profilen min, og frykter at jeg har mistet den for alltid siden det er umulig å få noe støtte hos Steam.

 

Noen som har en ide for hva jeg kan gjøre? Eller har opplevd lignende? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du ikke får "glemt passord" funksjonen til å gå gjennom og heller ikke noen andre reset metoder så sitter Steam med alle kortene akkurat nå. 

 

Min erfaring er at de vil løse problemet, tviler sterkt på at du har mistet kontoen din for alltid, er ikke lenge tilbake at jeg hentet ut en 11 år gammel konto og gjennoplivet den uten videre problemer.

Lenke til kommentar

Vel, hvis du ikke får "glemt passord" funksjonen til å gå gjennom og heller ikke noen andre reset metoder så sitter Steam med alle kortene akkurat nå. 

 

Min erfaring er at de vil løse problemet, tviler sterkt på at du har mistet kontoen din for alltid, er ikke lenge tilbake at jeg hentet ut en 11 år gammel konto og gjennoplivet den uten videre problemer.

 Men problemet er jo at jeg får ikke kontaktet Steam, de svarer jo aldri på ticketen min. Er det i det hele tatt mulig å sende dem en mail? 

Endret av Odin11
Lenke til kommentar

 

Vel, hvis du ikke får "glemt passord" funksjonen til å gå gjennom og heller ikke noen andre reset metoder så sitter Steam med alle kortene akkurat nå. 

 

Min erfaring er at de vil løse problemet, tviler sterkt på at du har mistet kontoen din for alltid, er ikke lenge tilbake at jeg hentet ut en 11 år gammel konto og gjennoplivet den uten videre problemer.

 Men problemet er jo at jeg får ikke kontaktet Steam, de svarer jo aldri på ticketen min. Er det i det hele tatt mulig å sende dem en mail? 

 

 

Vel, du har ikke så mye valg når selv-hjelp løsningene ikke fungerer for deg.

 

Jeg har fått svar på mine få tickets relativt kjapt tidligere, men kanskje jeg har heldig timing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...