Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva bruker du Tinder til? Hva er du ute etter?


Anbefalte innlegg

 

Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der.

Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen

 

Hvordan er det vanskeligere? Ute så er man jo i kontakt på noen sekunder og kan være i samme seng i løpet av timer. Lykke til med å få til det via online dating.

 

Har du prøvd?

 

Har ihvertfall mer bedre erfaring med Tinder enn "ut på byen".

Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der.

Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen

nemlig Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle jentene: Hvordan merker dere at han kun er ute etter sex? Er det meldingene han skriver, eller sier han det rett ut?

Jeg må si at jeg har mange gode opplevelser fra tinder jeg og vært på mange fine dater uten sex. Synes det er en fin måte å komme i kontakt med gutter på, istedenfor å snakke med fulle, innpåslitsomme gutter ute. Og jeg har blitt mer kresen med årene, og tinder lar meg vurdere gutten på avstand, hvis dere skjønner. Og kan så ta et edru valg om jeg vil møte han eller ikke.

 

Møtte forøvrig eksen min på Tinder, og  forholdet førte til samboerskap. Det er slutt nå, men det har jo ikke noe med Tinder å gjøre... ;)

Lenke til kommentar

Tinder burde hatt profilvalg for hva man er ute etter.

 

[ ] Forhold

[ ] Sex

[ ] Bekreftelse

 

Så burde man kunne filtrere på hva folk hukker av akkurat som man filtrerer på alder og kjønn i dag

 

Hehe, interessant. Kanskje ikke bekrfetelse, men enig i det med sex og forhold, så får man luket ut de som ikke har samme intensjoner som deg der. Badoo er en annen datingapp, der kan man velge mellom chat, venner og date. Så hadde vært fint med noe lignende på tinder, så enig der. 

Valg:

- Forhold

- Venner

- Date

- Sex

- Chat

Lenke til kommentar

 

Tinder burde hatt profilvalg for hva man er ute etter.

 

[ ] Forhold

[ ] Sex

[ ] Bekreftelse

 

Så burde man kunne filtrere på hva folk hukker av akkurat som man filtrerer på alder og kjønn i dag

 

Hehe, interessant. Kanskje ikke bekrfetelse, men enig i det med sex og forhold, så får man luket ut de som ikke har samme intensjoner som deg der. Badoo er en annen datingapp, der kan man velge mellom chat, venner og date. Så hadde vært fint med noe lignende på tinder, så enig der. 

Valg:

- Forhold

- Venner

- Date

- Sex

- Chat

 

Har man på bekreftelse kan man jo slippe å se de som er der uten intensjon om noe mer, det er jo rimelig greit.

På en annen side, hun jeg møtte fra tinder hadde ingen intensjon ...

Lenke til kommentar

 

 

Tinder burde hatt profilvalg for hva man er ute etter.

 

[ ] Forhold

[ ] Sex

[ ] Bekreftelse

 

Så burde man kunne filtrere på hva folk hukker av akkurat som man filtrerer på alder og kjønn i dag

 

Hehe, interessant. Kanskje ikke bekrfetelse, men enig i det med sex og forhold, så får man luket ut de som ikke har samme intensjoner som deg der. Badoo er en annen datingapp, der kan man velge mellom chat, venner og date. Så hadde vært fint med noe lignende på tinder, så enig der. 

Valg:

- Forhold

- Venner

- Date

- Sex

- Chat

 

Har man på bekreftelse kan man jo slippe å se de som er der uten intensjon om noe mer, det er jo rimelig greit.

På en annen side, hun jeg møtte fra tinder hadde ingen intensjon ...

 

Ja, skjønner. Men hvem ville egentlig krysset av på bekreftelse? Tipper svært få...

Lenke til kommentar

 

 

Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der.

Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen

 

Hvordan er det vanskeligere? Ute så er man jo i kontakt på noen sekunder og kan være i samme seng i løpet av timer. Lykke til med å få til det via online dating.

 

Har du prøvd?

 

Har ihvertfall mer bedre erfaring med Tinder enn "ut på byen".

Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der.

Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen

nemlig

 

Personlig har jeg motsatt erfaring, men folk er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jeg har ikke Tinder, men har hatt det. For min del ønsker jeg en kjæreste, men jeg er ekstremt kresen og blir sjeldent forelsket, så jeg vil gjerne ha det litt gøy på veien. De gangene jeg vet at det sannsynligvis ikke blir noe mer enn en flørt, så er jeg ganske tydelig på å kommunisere det.

 

Personlig har jeg inntrykk av at mange jenter bruker Tinder kun for bekreftelse og ikke nødvendigvis legger så veldig mye i det og kanskje ikke engang er interessert i å møte noen. Tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke Tinder, men har hatt det. For min del ønsker jeg en kjæreste, men jeg er ekstremt kresen og blir sjeldent forelsket, så jeg vil gjerne ha det litt gøy på veien. De gangene jeg vet at det sannsynligvis ikke blir noe mer enn en flørt, så er jeg ganske tydelig på å kommunisere det.

 

Personlig har jeg inntrykk av at mange jenter bruker Tinder kun for bekreftelse og ikke nødvendigvis legger så veldig mye i det og kanskje ikke engang er interessert i å møte noen. Tar jeg feil?

Kan ikke snakke for andre jenter, men for min del stemmer ikke det. Jeg søker ikke bekreftelse, men er i bunn  og grunn ute av noe seriøst :) Flere på jobben min møtte kjæresten sin på Tinder og jeg har hatt mange fine dater :)

Lenke til kommentar

Jeg elsker å prate om matematikk, spesielt trekanter, firkanter og andre typer geometri. Jeg liker også å spørre om folk liker å svelge, for det forteller meg jo at jeg kan invitere folk på middag. Blant lage dumme kommentarer om at de ikke har stelt øyenvippene sine. Fordi det vipper folk av kanten. ;)

Jeg tror ikke jeg er riktig person å spørre...

Lenke til kommentar

Jeg elsker å prate om matematikk, spesielt trekanter, firkanter og andre typer geometri. Jeg liker også å spørre om folk liker å svelge, for det forteller meg jo at jeg kan invitere folk på middag. Blant lage dumme kommentarer om at de ikke har stelt øyenvippene sine. Fordi det vipper folk av kanten. ;)

 

Jeg tror ikke jeg er riktig person å spørre...

Endret av oslojenta90
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Jeg elsker å prate om matematikk, spesielt trekanter, firkanter og andre typer geometri. Jeg liker også å spørre om folk liker å svelge, for det forteller meg jo at jeg kan invitere folk på middag. Blant lage dumme kommentarer om at de ikke har stelt øyenvippene sine. Fordi det vipper folk av kanten. ;)

 

Jeg tror ikke jeg er riktig person å spørre...

Du er et stk. rar person...........................................Og sendt rapport på deg

Du har rapportert han fordi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...