Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva bruker du Tinder til? Hva er du ute etter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

men har ett inntrykk av de fleste der er ute etter moro, altså sex.

jeg er mann btw,

Snart er jeg der også. Og snart er jeg ute etter sex og ;) hahaha... Har ikke hatt sex på en stund. Holder på å bli gal ;)

 

 

 

haha, da finner du sikkert noen der, men det jeg har hørt fra den andre siden er at det mye rare mannfolk der.

velg riktig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Tittelen snakker for seg selv, men er interessert i hva dere bruker tinder til og hva slags forhold dere har til datingappen. Er du ute etter forhold, moro, one night stand eller er du bare der for å titte?

Har mange gutter der nakenbilder?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der.

Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen

Lenke til kommentar

Det er ganske mange damer der, og egentlig uinteressant om det er mange fler gutter der.

Selv om det er bedre kjønnsfordeling ute, er det igjen like mange ganger vanskeligere å bli kjent med noen

 

Hvordan er det vanskeligere? Ute så er man jo i kontakt på noen sekunder og kan være i samme seng i løpet av timer. Lykke til med å få til det via online dating.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er en noe lengere prosess med ting som tinder ja.

ons har aldri gitt meg noe særlig egentlig, og mange kan ha problemer med å finne seg noe på byen, da er slike ting som tinder bra.

på tinder og lignende har man muligheten for noe som varer lengere enn ons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...