Gå til innhold

Jeg har laget mitt første spill om en gris som prøver online dating.


Anbefalte innlegg

Kan du hjelpe en sulten kunstner og en gris?
 
post-16788-0-28883600-1459012233_thumb.jpg
 
Det er litt på kanten, og hvis du føler jeg tipper over nå bare gi meg et pip, og jeg kan ta det bort eller fikse på det, men til saken:
Som sikkert noen fikk med seg slapp jeg for ca 2 måneder siden et android spill om en gris som prøver seg på online dating. Det hele er historiebasert og selvbiografisk og på sett og vis min måte og bearbeide alle de traumatiske erfaringene Tinder har påført meg.
 
Spillet har fått en del oppmerksomhet, vi har hatt i underkant av ca 4000 nedlastninger, og tjent ca 80 euro totalt til nå. Etter skatter og avgifter sitter jeg igjen med ca 20euro, så jeg ber ikke om dette for at jeg skal berike meg selv om bli den nye Onkel Skrue, men fordi jeg virkelig har brukt så mye tid på å lage noe jeg syns er kult og artig, og vil gjerne at folk kan ha glede av det.
 
Greia er at for 2 dager siden plukket Google oss ut til å være representert i noe de har kalt “Indi Game Corner”, og vi kommer til å være der fram til 7.april. Da vil de vurdere hvordan vi har gjort det, ved å se på nedlastninger og anmeldelser, og si om vi kan forsette å være der, eller om vi må ta grisen vår og gå.
 
Derfor er mitt spørsmål nokså enkelt: Kan du gi spillet en anmeldelse, og evt spre ordet?
 
Finner det her: www.dig-pig.com
 
Spillet har blitt kraftig oppgradert siden sist. Vi har nå easy mode så det er mye enklere, samt om noen dager slippet vi en update med “power ups” / du vil blant annet kunne sprenge steiner ved hjelp av en en kruttsterk Curry.
 
I bytte kan jeg friste med griseklistremerker, klemmer, nøffer, og tegninger og masse god karma og evig takknemlighet.
 
Det vil bety enormt mye for meg hvis du kan hjelpe meg ut på denne. Årsaken til at dette er viktig er rett og slett at vi har synlighet i “Indi Game Corner”, og at folk vet at vi eksisterer og kan laste det ned og lese historien om Gris og alle strabasene han må gjennom for å finne kaninen i sitt liv.
 
Tusen millioner nøff og takk!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...