Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Logge seg på home.no


Anbefalte innlegg

assa, men må ha isdn eller modem for og bruke start.no lal... noen som har noen andre forslag til gratis webhotel?

Stemmer vel ikke. Har adsl fra Telenor. Fungerer fint med start.no. Går fint å koble til fra universitetet også. Det eneste er at det koster 10 kroner å oppgradere til ftp tilgang. Ellers så er det gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer heller ikke inn på home.no eller home.no.net . De funka fett før, men for 3 mnd siden (eller noe sånt) slutta begga å fungere. Siden har jeg ikke kommet inn på noen av dem. Det er egentilig veldig iriterende. Har ikke sendt noen sms til noe som helst. Er det noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn på noen av dem ? Har ikke tenkt til å betale noe, men Start.no(home.no.net) er vel gratis?

 

Noen som har prøvd noe annet gratis uten reklame enn home.no eller start.no som er noe å satse på?

Lenke til kommentar
home.no.net (start.no) må bare betale 10 kr sende sms. funker helt fint. serveren er alltid oppe, rask. og god "support". svarer på mailer raskt.

:woot:

Ok, trodde det var home.no som kosta og home.no.net som var gratis. Men siden det er 10kr så får jeg vel nesten bare betale tror jeg. man må vel bare betale summen en gang?

Lenke til kommentar
WWW.BRINKSTER.com tilbyr 30 MB webplass.

Da skjekker jeg det ut :-)

 

Hvis det har fungert tidligere, skal det vel fungere fortsatt. Har aldri betalt for ftp tilgang fordi jeg hadde kontoen før betalinen for ftp tilgang ble iverksatt.

Hos meg sluttet det bare og funke. Jeg hadde ikke gjordt noe...........

Lenke til kommentar
,20/11/2003 : 21:07]
WWW.BRINKSTER.com tilbyr 30 MB webplass.

er den gratis da?

Den er gratis så lenge du laster opp filen på weben, men hvis du skal laste dem opp med ftp så koster det penger. Men da tror jeg du slipper en reklame hvis du betaler. Det er gratis md opplasing på weben, med reklame.

 

Hvis jeg har skjønt det riktig.

 

Frorskjellen mellom Windoes hosting og FrontPage hosting er vel at med fp hosting kan du laste opp sida direkte fra FP (det publish greiene), tror jeg. Er ikke sikker.

 

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av Yezz`
Lenke til kommentar

Jeg får ikke logget meg på noen sånne gratis ftp servere kommer alltid feil mld.. har prøvd en del utenlanske nuh også.. kommer samme feil mld.. er det INGEN som vet hvordan man fixer dette? sende mail til home.no er jo å kaste bort tid.. har gått en måned nuh, har fortsatt ikke fått svar..

 

 

håper på svar

mvh

Joakim T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...