Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn et headset med mikrofon og støydemping


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker det på jobben. God rekkevidde og god lyd. Vær oppmerksom på at dette er et headset som er rettet mot dem som driver mye med telefoni. Det betyr at ved innkommende anrop vil headsettet gå over i telefonimodus, og frekvensspekteret innsnevres kraftig. 

Det betyr at et slik headset ikke er egnet for bruk med Skype og gaming samtidig. 

Lenke til kommentar

Bruker det på jobben. God rekkevidde og god lyd. Vær oppmerksom på at dette er et headset som er rettet mot dem som driver mye med telefoni. Det betyr at ved innkommende anrop vil headsettet gå over i telefonimodus, og frekvensspekteret innsnevres kraftig. 

Det betyr at et slik headset ikke er egnet for bruk med Skype og gaming samtidig. 

 

Du kan justere instillinger via pc-suite/plantronics hub. Skal gå an å få den til å bruke bredere frekvensspekter. Men helt perfekt er den ikke. Jeg blir svett på ørene av den hvis jeg bruker headsettet i mer enn 20 minutt :p

Lenke til kommentar

 

Bruker det på jobben. God rekkevidde og god lyd. Vær oppmerksom på at dette er et headset som er rettet mot dem som driver mye med telefoni. Det betyr at ved innkommende anrop vil headsettet gå over i telefonimodus, og frekvensspekteret innsnevres kraftig. 

Det betyr at et slik headset ikke er egnet for bruk med Skype og gaming samtidig. 

 

Du kan justere instillinger via pc-suite/plantronics hub. Skal gå an å få den til å bruke bredere frekvensspekter. Men helt perfekt er den ikke. Jeg blir svett på ørene av den hvis jeg bruker headsettet i mer enn 20 minutt :p

Aha! Har ikke rotet for mye i innstillingene i Plantronics-programvaren, da jeg kun bruker headsettet til telefoni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...