Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avhengig av sex og utroskap


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er forberedt på mye kjefting og moralprekener, men det fortjener jeg nok. Enkelt forklart så føler jeg jeg er avhengig av sex og affærer, selv om jeg bryr meg om de jeg er med fast. Jeg aner ikke hva mer jeg skal skrive og hvordan jeg skal beskrive det, men det er slik st hvis jeg for eksempel har noe serilst på gang, så tenker jeg at "jeg skal ikke være utro eller feste og ta sjansen", før tanken etter bare noen få uker går over til "ok da, men bare hvis noen prøver seg på meg, jeg skal ikke gjøre noe selv" til at jeg faktisk prøver, og puler rundt selv om jeg har et fast forhold med noen jeg er veldig glad i og har vært med lenge og bryr meg om, og at jeg etterpå har dårlig samvittighet, men fortsatt legger meg ved siden av hun og er forelsket og har følelser. Jeg klarer ikke kontrollere set en gang, det er til og med så ille at det har skjedd med jenter i samme omgangskrets, hvor hun jeg er med er dømt til å finne det ut. Det er jeg klar over der og da, men jeg prøver meg fortsatt og gjør det jeg gjør uten å bry meg der og da.

 

Resten av uka og dagene når jeg ikke har sex går jeg rundt energiløs og tom og hater meg selv til punktet st jeg ikke ser vitsen i å leve noe særlig når jeg gang på gang sårer folk og ødelegger alt bra jeg får og har. Jeg fungerer ikke i hverdagen, hverken sosialt, i jobb eller på skole, og det er bare på grunn av dette.

 

Er det noen som har hørt eller opplevd noe lignende, og har forslag? Er det i det hele tatt en diagnose, er dette noe jeg kan fikse med psykolog? Dette er absolutt ikke noe troll post, men noe jeg sliter alvorlig med, uten å mene og kunne gjøre noe med det....

 

Anonymous poster hash: 99fb9...b2f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Du trenger profesjonell hjelp. Jeg vil påstå at du har tilknytningproblemer. Noen som har peiling, slik som psykologer kan fort mene noe annet. uansett, dette er noe du kan løse om du virkelig vil. Lykke til :wee:

Lenke til kommentar

Du roer deg når du nærmer deg 27-28år gammel, tro meg. Du er bare ikke klar for et seriøst forpliktende forhold enda, ikke din feil det... men da burde du kanskje heller prøve være singel en stund til du finner ei du virkelig bestemmer deg for å satse på når du er litt eldre også

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Er du like gira på å pule rundt når du ikke er i et forhold?

 

Puler du feite damer også?

Er ikke så kresen på kroppen og har puøt både lubne jenter såvel som de diggeste og sprekeste. Er mer spenningen i det at noen er flinkere enn andre/enn dama og kicket av å prøve seg ditt og datt.

 

Gjør ikke særlig mye annet som gir kick, driver med ting som burde gi skikkelig kick men det forsvant etter de første få gangene og er helt vanlig og kjedelig nå. Eneste som egentlig gir kick og morro og spenning er flørting og puling og få selvtillit slik.

 

Anonymous poster hash: 99fb9...b2f

Lenke til kommentar

Jeg har vært utro en gang i et tidligere forhold.

Spenningen er vanskelig å overgå og har du først gjort det en gang så vet du hvor lett det er å gjøre igjen men skammen er fæl å leve med.

 

Finn ei jente som er like utfordrende som deg selv. Få ut seksuell spenning ved å finne på kinky og andre spennende ting med en likesinnet sexpartner.

Lenke til kommentar

Omgås veldig sosialt og vil ikke si jeg direkte er deprimert, heller litt nedfor, mye pga akkurat det her. Jeg liker både flørtinga og spenningen med flere nye jenter, men også tryggheten og nærheten i et fast forhold - blanding som ikke akkurat er ideell.

 

Jeg har hatt en partner som var kinky som meg, med på alt, ville ha FFM trekant ( har hatt det med nåværende partner og) ville dra på swingers osvosv men det er liksom ikke selve sexen som er kicket, heller det steget der man går fra å sitte til å ha sex, og få den bekreftelsen og det indirektr "ja jeg vil ha sex"-et der og da, og flørtinga og få komplimenter og prøve meg og slikt...

 

Anonymous poster hash: 99fb9...b2f

Lenke til kommentar

Om du er i et forhold nå så gjør det hvertfall slutt. Du VET at du ikke klarer deg uten bekreftelse fra andre jenter, da er du en skikkelig drittsekk som går inn i forhold. Greit, du VIL ha et trygt forhold, men det klarer du tydeligvis ikke, så da bør du heller la det være. 

 

Dama du er i forhold med fortjener bedre når du holder på sånn. 



Anonymous poster hash: c0a22...1f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...