Gå til innhold

Tips til vanlig enkel Smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mye tenking frem og tilbake, Gikk jeg for pebble time. Siden de hadde det tilbudet. Fornøyd så langt, men lurer på en ting. Kan man ha Android wear på pebble, eller har ikke det noe med hverandre å gjøre, noen som vet ?

Grunnen til at jeg spør er mobilen spurte om jeg skulle laste ned Android wear.

Om du laster ned Android Wear blir notifactions og lignende bedre på Pebble.

 

Du skal ikke bruke Android Wear appen, men ved å ha den installert på mobilen åpner du "features" i android som pebble sin app har bruk for.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du laster ned Android Wear blir notifactions og lignende bedre på Pebble.

Du skal ikke bruke Android Wear appen, men ved å ha den installert på mobilen åpner du "features" i android som pebble sin app har bruk for.

Måtte kjøpe meg en Pebble også, for å teste dette, fikk den i dag. På nettsidene til Pebble står det at man må ha den gamle versjonen av Pebble-appen installert etter at man har installert den nye, men dette er tydeligvis ikke lenger nødvendig. Da jeg installerte app og Pebble i dag, fikk jeg samme info som du sier, Pebble-appen anbefalte å installere Wear-appen, men ikke bruke den, for å få notifications. Funker fint her, litt retro-feel sammenlignet med LG og Moto.

Endret av zanta
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liten update her: Imponerende lang batteribrukstid på Pebble Classic! Ladet forrige mandag, og har tirsdag kveld (etter 8 dager) 50% igjen. Skal sies at jeg etter 4-5 dager slo av back light, trenger ikke dette, og etter det gikk forbruket veldig ned. Sammenlignet med mine andre smartklokker varer den veldig lenge. 

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...