Gå til innhold

Hvem har mest ekstrem luftkjøling?

DraZeN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem her har mest extrem luftkjøling ?? Fyr inn et bilde og vis luftkjølingsriggen din :D

Kan ikke fyre opp bilde av min ennå , men den består av 6 antec vifter i front og 2 sunbeam bake . Videre planer er 2 stk 80 mm i toppen og 1 120mm i siden + en 80 mm til i siden !

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem her har mest extrem luftkjøling ?? Fyr inn et bilde og vis luftkjølingsriggen din :D

Kan ikke fyre opp bilde av min ennå , men den består av 6 antec vifter i front og 2 sunbeam bake . Videre planer er 2 stk 80 mm i toppen og 1 120mm i siden + en 80 mm til i siden !

Hvordan orker du dette?

Skrevet

hrhr...

Jeg har tilsammen 11 vifter i min pc. to enermax 80x80 i front, to enermax 80x80 i baken, en slotkjøler, vulcano 12 på PSU, en på skjerm å hovedkort, en sunon 120x120 vifte i sidedøren og en siste lille vifte som er innebygd i cooler mastern min . alt blir styrt av en cooler master 2 å en sunbeam kontroll.

hrhr......

Skrevet

jeg hadde en vinter et rør som gikk fra vinduet og rett inn i prosessoren. en vifte sto på hele natta og kjølte ned prossesoren. dagen etter var den på 11 grader i bios. Vet ikke hvor mange grader det var ute.

Skrevet (endret)

Har 2x80mm i front, 2x80mm i døra 4x80mm bak og 1x80mm i toppen + CPU vifte seff *grin*

Men blir snart vannkjøling, å da skal d 2 120mm inn i bunnen *grin*

Endret av KarateK|d
Skrevet

Jeg har altid hatt planer om og kjøpe motor til modelhelikopter. Og sette den og rotor blandene i topppen av kabinettet og få pcn til og fly:D

må bare gjøre endel forandringer for og få den til og være lettere! :love:

Skrevet

Var på lan for noen uker siden, åpna døra litt så det kanskje ble 10 grader der inne. CPU en lå da på 25*. Volcano vifta lå på opp imot 3000 rpm.

Dette var etter ca 10 min med kald luft, og 1 time med bf!

Skrevet

Har hørt masse om den vifta di ernie, men aldri sett noke til den.. :wow:

Sleng no opp et bilde da? Om det ikkje berre er meg som har oversett det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...