Albert Andersson Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Hei, Pentaxen. Et virkelig engasjerende bilde, der de tykke veggene og vinduet med gitter først og fremst gir assosiasjoner til det å være innesperret, men det kan jo like godt hende at bildet er tatt ved et av våre gamle festningsanlegg, - som Akershus Festning, for eksempel. Silhuetten av et menneske som ser ut av et lyst vindu gir bildet en stemning som jeg vil kalle forventning, - personen på bildet venter på noe ! S/h er perfekt til et slikt bilde ! M v h Albert.
Gjest member-296438 Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Hei, Pentaxen. Et virkelig engasjerende bilde, der de tykke veggene og vinduet med gitter først og fremst gir assosiasjoner til det å være innesperret, men det kan jo like godt hende at bildet er tatt ved et av våre gamle festningsanlegg, - som Akershus Festning, for eksempel. Silhuetten av et menneske som ser ut av et lyst vindu gir bildet en stemning som jeg vil kalle forventning, - personen på bildet venter på noe ! S/h er perfekt til et slikt bilde ! M v h Albert. Long time, no see.... Takker for en veldig fin tilbakemelding Albert:-) Det er mitt yngste barnebarn på 4, som sto i fyret på Lista, og skuet utover det store havet. Skulle gitt mye for tankene hennes der og da.....
Ragnar Skj Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Slike bilder vekker jo assosiasjoner. Kan jo minne om en fange på Alcatra fengsel ? Kreativt foto, misunner deg denne evnen. Mvh Ragnar
Gjest member-296438 Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Slike bilder vekker jo assosiasjoner. Kan jo minne om en fange på Alcatra fengsel ? Kreativt foto, misunner deg denne evnen. Mvh Ragnar Takker for fin kommentar Ragnar:-) Hun er vel mest fanget av sine egne tanker og fantasier.....
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Innesperret var det første jeg tenkte på før jeg leste forklaringen . Et bilde som er et must i s/hv . Flott fanget . Mvh Alec
Roar Kneppen Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Ja, det er vel slik de sitter disse som har fått noen år for ditt eller datt - lengter ut i det fri. Flott utsnitt og komp her. Roar
Ovidia2 Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Spennede bilde med mange tolkningsmuligheter. godt du har laget det i svart/hvitt !
Gjest member-296438 Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Takker igjen for fine kommentarer:-)
Gjest member-296438 Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Nydelig bilde Pål! Hjertelig Takk:-)
Anbefalte innlegg