Gå til innhold

Sony gir alle PS Plus-medlemmer én dag forlengelse


Anbefalte innlegg

 

Buhu jeg elsker Sony Buhu klarer ikke å se at kompensere en dag der du må styre med mye selv bare er et forsøk på å få seg litt goodwill. Når de først gir en hel dag så kunne de lagt det automatisk til slik som de gjorde det med de 4-5 dagene de ga julen året før. Da slapp du kode osv. Men tipper grunnen her er at Sony så det at de dagene kostet dem store penger i tapte inntekter og dermed nå heller gir det som kode og satser på at de fleste ikke gidder. Den ene kronen er for de fleste ikke noe å bry seg om, men for Sony om skal gi den ene dagen til sikkert 15-20 millioner PS+ brukere snakker vi om 15-20 millioner kroner som er en god del penger også for selskap på størrelse med Sony.

 

Poenger i seg selv er at med tanke på at du betaler for PS+ så er tjenesten utrolig ustabil. Greit nok på PS3 når den var gratis, men at den er ræva sug fortsatt når den koster cirka 400 kroner i året er utrolig. Forstår at Sony aldri kommer til å bli som MS med Live, men iallfall en viss form for stabilitet kunne vært greit.

 

 

Selvfølgelig er det et forsøk på å få litt goodwill. Er jo ikke rart når diverse sosiale medier eksploderer av personer som får livet sitt i grus når dem ikke får spilt online. Er enig at dette burde ha vært en automatisk prosess og ikke noe en måtte registrere selv. Men det tar sekunder å gjøre det. Så ser ikke problemet. 

 

Om en synes det er så voldsomt slitsomt og blir irritert over å måtte gjøre det så må en lure litt på hva problemet til personen eller hva den egentlige agendaen er...

 

Nå skal jeg ikke si at jeg sitter 24/7 å spiller på PS4. For det gjør jeg så absolutt ikke. Så plages ikke av en "utrolig ustabil PS+" tjeneste. Den er oppe å går og fungerer stort sett hver gang jeg har bruk for den. Men ja, det er episoder hvor det er vedlikehold,DDoS angrep eller uforsette problemer. Det kan være irriterende når du har gledet deg til å spille online.

 

Men det skjer så sjeldent at det er ikke noe nevneverdig. Men da igjen..jeg sitter ikke 24/7 så livet faller ikke i grus når det først skjer noe.

 

Faktisk har jeg hatt mer problemer med Steam i det siste en med PS+. 

 

Og selvfølgelig "elsker" jeg Sony. Dem lager jo fantastiske produkter! :D:p

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så mye jeg spiller online selv, men ofte står noe på som f.eks hbo, netflix osv og når en da gang på gang i løpet av 2 måneder har fått mer nedetid enn 2,5 år med live så er det litt kjipt. Som regel så popper beskjed opp om at det er planlagt vedlikehold.

Hver gang sjekker jeg internettilkoblingen i tilfelle det er den, men alt annet fungerer.

 

Ja jeg krisemaksimerer men ikke for å være en furten unge som vil ha kompensasjon, men fordi jeg er irritert av at det er nesten like dårlig som det var på Ps3 selv om de nå ta betalt for det. Jeg klager også på Ms om live går ned og på Internett leverandøren når de fucker til med noe som ikke burde skje osv.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at det er individuelt hvor mye problemer man har med PSN. Jeg bruker PS4 hver eneste dag etter jobb, enten til spill, Netflix eller HBO og har strengt tatt kun opplevd nedetid 4-5 ganger siden lansering.

 

Sist var det vi nettopp fikk kompensasjon for, så var det tullet Driveclub forårsaket og ddos angrepet jula for over ett år siden. Utenom om det så har jeg maks opplevd et par ganger til da PSN kan ha vært nede en kort stund.

 

Så min opplevelse med PSN er at det er en bra og stabil tjeneste tross de få gangene jeg har opplevd noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...