Gå til innhold

http://www.zavvi.com/ har noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Kjenner noe til:

http://www.zavvi.com/home.dept

 

http://www.zavvi.com/elysium.search?search=4k

 

http://www.ebay.com/itm/India-4K-UHD-STICK-BLURAY-3D-Blu-ray-Region-Free-/311520810339?hash=item4888165563:g:Y0QAAOSwwPhWjyXj

 

Da jeg syns det er utrolig 4k filmer er så billig der mistenker jeg enten de svindler, får ikke opp noe fraktpriser eller noe hellerikke hvilken land de kommer fra tipper polen\nederland eller noe slik.

 

Så er det mere risikabelt en ebay?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri handlet fra zavvi, men gikk inn på siden nå. Ser jeg får kickback på den siden, så er et godt tegn på at det er litt mer seriøst. Står på kickback.no: "Zavvi er en av Englands største nettbutikker for spill, musikk, DVDer og Blu-ray. Her finner du massevis av underholdning til lave priser."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men syns det er litt rart med gratis frakt (Ofte kina\Asia har det) og skulle tro de kun selger Mastered in 4K (Full Hd med ekstra farver)

 

Det sier seg selv 128 GB minnepenn + 128 GB blueray disk koster over 200 kr så india 4k filmen kan umulig få pose og sekk der.

Lenke til kommentar

Har handlet på Zavvi i mange år, 10 år kanskje, aldri hatt problemer. De har som regel gratis frakt på BD/dvd/spill. Handler en del på søsterbutikken TheHut.com også, samme der. En del ok klær rimelig også, grei frakt.

 

Handlet noen julegaver på disse sjappene i desember og de fleste pakkene kom fra Spania. Men filmer kommer som regel fra uk.

Endret av Mr_Spock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker nesten som de har en datamaskin som skriver epostene dems, men ja får jeg prøve å gi dem en sjanse.

 

Er det trygt å bestille forskjellige ordere derfra uten å riskikere at de sender alt sammen og gi meg momskrav?

Tviler på de skriver lavere verdier på pakken kun for jeg skal slippe toll, er litt surt de ikke kjenner til at de også må skrive fraktkostnader.

 

For vet Amazon.co.uk gir gratis frakt i UK men ikke til norge hvis vareverdien er under et beløp er det noe samme her også?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Var nettopp og hentet en blu-ray-boks fra Zavvi. Intet å utsette på dem. Men dette var en boks godt over momsgrensen, har ikke prøvd å bestille mange billige. Mener å huske det var et felt på utsjekken hvor man kunne gi beskjeder, for eksempel "send alt hver for seg". Tviler på at de har noe imot det, de betaler nok fastpris på frakt.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått ene filmen jeg har bestilt Brazil og må si dette skuffer, minnepennen er kun på 16 GB usb2 MP4 antakelig og det er kun full HD på blueray da den leses av på en toshiba bluerayspiller til 500 kr.

 

Så vil anbefale dere å styre unna dette, like fake som "Master in 4k"

Lenke til kommentar

"Hmm... Vi har ikke noe ordentlig innhold til disse nye TV-ene vi har prakket på folk i flere år nå, og overføringene takler det jo egentlig ikke. Det er fristende å bare klistre en 4K-lapp på coveret, idiotene ser ikke forskjell uansett. Men nerdene finner ut av det til slutt, og da blir det bråk. Vi må altså finne en måte å skrive 4K på uten at det er 4K. La meg tenke... Det funket jo med HD Ready. I Can't Believe It's Not Butter... JA! Mastered in 4K! Der har vi det! Og da kan vi skrive "True 4K" senere også, selv om det ikke gir mening." *ler hele veien til banken*

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er også youtube viser ikke hele filmer, netflix 4k er elendig.

Selv om jeg har rask bredbåndforbindelse har jeg ikke lyst å laste ned 4k filmer i større kvanta av den grunn.

Selv om det kunne vært lastet ned fra youtube den usb sticken.

 

Men ja det ville vært kanskje for godt å være sant hvis det var snakk om

SanDisk SDCZ48-032G-U46 Cruzer Ultra USB Pinne - 32GB eller større.

 

Da hadde det vært veldig bra kjøp. Men det burde informeres om det. Da filmen varer 45 minutter vil jeg nesten si jeg ble lurt.

Hadde elkjøp solgt dette hadde det nok dukket opp til rundt 100 kr om ikke lenge.

Lenke til kommentar

Har prøvd å gi de idiotene epost, men tviler på kommer noen vei med det, de sier så sant varen er forselgnet kan man bruke åpenkjøp men hva hjelper vel det? koster mye å sende ting utenfor EU at det er lønnsomt.

 

Har 500 mbit hastighet, så syns det er idiotisk at de ikke legger med 100 GB\128 GB disk.

USB minnepenn er så stiv priset at det ikke er lønnsomt, hva hvis noen sletter filmen.

 

6way.jpg

Blueray coveret er nesten så stort kun med en blueray plate og minnepenn frustrende?

Tar unødvendig mye plass.

 

Det er like dårlig som amazon.co.uk eneste de gir gratis frakt.

For min del tror jeg har gitt siste kroner til dem, da jeg mistenker de ikke får gjort noe med dette.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...