Gå til innhold

Nye Hitman ble plutselig episodisk, bare to måneder før lansering


Anbefalte innlegg

Har en følelse av at deg vil bli mer og mer av akkurat dette i årene som kommer, men er mye mindre negativt innstilt til dette enn det jeg hadde trodd jeg ville være. Se for deg at et spill kan fortsette med stadig nye sesonger, nye figurer introduseres underveis, utviklerne kan eksperimentere mer med historie og karakterutvikling, i tillegg til å fikse gameplay og teknisk krøll underveis.

 

Så lenge hver "episode" fungerer som et frittstående kapittel, kan dette fungere greit. Men foreløpig kommer jeg nok til å kjøpe den fysiske versjonen for å høyne salgsverdien på PS4-en når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble mildt sagt forbannet når jeg fikk vite dette. Jeg som hadde forhåndsbestilt det.. Greit nok..

 

Men de kunne gjort det slik at de som hadde forhåndsbestilt det, fikk refundert de hundrevis av kronene dette kostet.

 

Eller latt folk som hadde forhåndsbestilt det fått spillet gratis når det kommer ut..

Jeg ser ikke helt problemet. Dersom de fjerner opplegget med episoder, så må du etter all sannsynlighet fortsatt vente til slutten av 2016 med å kunne kjøpe den komplette utgaven.

Lenke til kommentar

 

Ble mildt sagt forbannet når jeg fikk vite dette. Jeg som hadde forhåndsbestilt det.. Greit nok..

Men de kunne gjort det slik at de som hadde forhåndsbestilt det, fikk refundert de hundrevis av kronene dette kostet.

Eller latt folk som hadde forhåndsbestilt det fått spillet gratis når det kommer ut..

Jeg ser ikke helt problemet. Dersom de fjerner opplegget med episoder, så må du etter all sannsynlighet fortsatt vente til slutten av 2016 med å kunne kjøpe den komplette utgaven.

Jeg frykter at dette fører til at spillet ender opp med å bli noe kortere enn det som opprinnelig var planlagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Slik jeg oppfattet det var jo spillet "episodiosk" hele tiden, de har bare endret til en tradisjonell betalingsplan for episodebasert spill. Tidligere krevde de at du skulle betale full pris, og så vente på at de skulle gi ut resten av spillet i løpet av 2016. Om du foretrekker å forhårhåndsbetale kan du fortsatt bestille alle episodene for samme pris som før. I bunn og grunn er ingenting endret.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

 

Dette er en god avgjørelse, tviler på at noen klager på det.

 

Nå er det jo allerede 2 i tråden som har postet før deg som har klaget på det, så tror ikke du trenger å tvile så mye på det gitt :grin2: .

 

ettersom spillet blir sluppet, å folk gjør seg vant med "episodene" tviler jeg på at noen klager på det. Etter ps4 har 90% av games fått reports fra alle kanter.. Dette er jo bare bra, første spillet som jeg vet tar en ny vei rett før release.

Lenke til kommentar

 

Ble mildt sagt forbannet når jeg fikk vite dette. Jeg som hadde forhåndsbestilt det.. Greit nok..

 

Men de kunne gjort det slik at de som hadde forhåndsbestilt det, fikk refundert de hundrevis av kronene dette kostet.

 

Eller latt folk som hadde forhåndsbestilt det fått spillet gratis når det kommer ut..

Jeg ser ikke helt problemet. Dersom de fjerner opplegget med episoder, så må du etter all sannsynlighet fortsatt vente til slutten av 2016 med å kunne kjøpe den komplette utgaven.

 

Noe av mitt problem er at jeg på en måte da må betale dobbelt eller at jeg har kastet bort 6-700 kr?

Lenke til kommentar

 

Ok, da vet du i det minste at man ikke bør forhåndbestille spill, og ihvertall ikke fra PSN.

 

AtW

Nå skal jeg ikke uttale meg for hardt om akkurat denne tittelen, men jeg har avbestilt PSN-forhåndsbestillinger tidligere, selv om supporten sa det ikke var mulig. Du må imidlertid gjøre det via PC (eller nettleser altså) ved å logge på https://account.sonyentertainmentnetwork.com/, gå til ordrehistorikk og deretter kan man på den enkelte ordrelinje velge å kansellere.

 

[EDIT:] Ser at jeg kanskje heller burde svart på innlegget til lumito.

 

Takk :) skal prøve å huske på dette i fremtiden :)

Men surt allikevel

Lenke til kommentar

Problemet er at folk forhåndsbestiller. Beklager å si det, men om folk bare hadde vist litt tilbakeholdenhet med forhåndsbestillinger så hadde vi sluppet slike rare ting. Anbefaler alle å vente til "Goty" eller liknende versjon. Square Enix burde få beskjed om at det merkelige opplegget de driver med ikke er noe top notch.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...