Gå til innhold

Har du ventet lenge på NGT?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de erfaringene folk her har hatt har jeg hatt med Tiscali. Men der må jeg vente i to timer førde kan ta tlf. Har opplevd og stå som nr 1 i køen i 50 minutter og INGEN skal fortelle meg at det pga de har mye og gjøre. En annen sak er Telenor(bravida) eier linjene og sentralnene og de styrer mye av framgangen når det gjelder leveringstid.

Siden Telenor eier linjene vil de også kunne levere flere plasser enn de andre ADSL leverandørene. Har nettopp flyttet og nu sier Tiscali at de ikke kan levere til meg men jegvet det har vært levert ADSL til leiligehten min før og jeg har bare flyttet 150 meter og er tilknyttet samme sentral (bor Nærmere nu enn før) Men siden det vil koste tiscali litt penger og flytte gidder de det ikke men hos telenor sier de ingen problem tut og kjør.

Lenke til kommentar

ser det er mange andre som også har problmer med NGT og msn meesenger... tinger er at jeg og naboen vår kjåpte akkurat samme router(DrayTek Vigor 2600) og jensen trådløse nettverkskort.. naboen vår har telenor og jeg har nextgentel charlie.. Nettverket hos naboen min er 100% stabilt hele tiden, men mitt nettverk disconnecter flere ganger til dagen :angry: , samtidig som msn "føkker" alt opp..... er d noen som kan gi en GOD forklaring på dette???

Lenke til kommentar
ser det er mange andre som også har problmer med NGT og msn meesenger... tinger er at jeg og naboen vår kjåpte akkurat samme router(DrayTek Vigor 2600) og jensen trådløse nettverkskort.. naboen vår har telenor og jeg har nextgentel charlie.. Nettverket hos naboen min er 100% stabilt hele tiden, men mitt nettverk disconnecter flere ganger til dagen  , samtidig som msn "føkker" alt opp..... er d noen som kan gi en GOD forklaring på dette???

Har nok noe med hvordan Mircosoft har laget messengern, måtene informasjonen sendes.

Men har opplevd noe av det samme selv, en kamerat av meg har nøyaktig den samme routeren som jeg har, han klarer å bruke MSN messenger uten problem, jeg gjør ikke. Men men, hva skal man med messenger når man har IRC og ICQ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...