Gå til innhold

Dette er Nikons første actionkamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle tingene Nikon lanserte i går, så er dette det første dere velger å skrive om?

Du vet, kameratelefon og gopro konkurrenter har blitt det primære her på forumet, dedikerte kameraer er ikke like interessant lengre.

• Liker 3
Skrevet

Av alle tingene Nikon lanserte i går, så er dette det første dere velger å skrive om?

Jeg har sluttet å la meg overraske over mangelen på akam-stoff. Tar det heller som en positiv overraskelse om de gidder å skrive om D5/D500 i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke "Akam.no" står bakom denne artikkelen, er nok en av de andre tec-avdelingene som er mer rettet mot action-kameraer som har skrevet dette og så har alle gruppene fått dette på forsiden.

Skrevet

Nei, Akam står på ingen måte bak denne artikkelen. Akam er nedlagt, dødt, begravet, sunket, borte.

Er en grunn for at jeg brukte parentes da :)

Om tek.no/foto har en egen redaksjon/medarbeidere lengre vet jeg ikke, er klar over at Akam.no ikke finnes lengre ei heller medarbeideren som var der.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Prisen på Keymission 360 ble vist 499€ inkludert tysk mva. Da regner jeg med den havner på ca 5000 kr inkl mva i Norge, altså rundt 30% mer enn Ricoh Theta S.

Endret av Simen1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...