Gå til innhold

Jøder vs Muslimer


Anbefalte innlegg

Folkens jeg er ikke en Nazist. Jeg støtter ikke drap på jøder. Jeg støtter ikke drap på muslimer.

Vold er ikke tillatt i norsk samfunn og er ulovlig. Jeg elsker både jøder og muslimer like høyt. Fred med muslimer og jøder. Fred være med Abraham den første jøde. Fred være med Profet Muhammed den første muslim. Jeg vet at media i det siste har skrevet veldig mye negativt om muslimer hele tiden.

Det jeg reagerer på. Er at media ikke skriver om jøder som hater muslimer.

 

Ja dette er jøder som ønsker at muslimer skal dø. Jødene feirer med pistoler og de ønsker at muslimer skal dø. Dette var veldig slemt av jødene. Norske jøder burde be muslimer i Norge om unnskyldning.

Her er en video som viser jødene feire muslimenes død. Denne videoen er 100% ekte jødefeiring av muslimenes utryddelse.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er brukeren som er kjent under navn som Rioter, Fjell, Mopi, Pai, Jauboi, Jorin, FreedomAsia, TopGun11, Ritu og mange flere.

 

Som vanlig bare trolling og sinnsyk rabling fra den kanten.

 

Personen bak brukeren "Finland" vil snart forlate kontoen og lage en ny konto med nytt navn i fremtiden.

 

Hvor mange kontoer trenger du Finland? Hva vil ditt neste navn bli?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg elsker både jøder og muslimer like høyt. Fred med muslimer og jøder. Fred være med Abraham den første jøde. Fred være med Profet Muhammed den første muslim.

 

Jeg hater muslimer og jøder like høyt ;) Tror Abraham og Muhammed har det ganske fredfullt siden de er døde :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg reagerer på. Er at media ikke skriver om jøder som hater muslimer.

 
Det stemmer vel ikke akkurat helt. Media skriver stadig vekk om jødiske nybyggere som angriper palestinere.
 

 

Ja dette er jøder som ønsker at muslimer skal dø. Jødene feirer med pistoler og de ønsker at muslimer skal dø. Dette var veldig slemt av jødene. Norske jøder burde be muslimer i Norge om unnskyldning. Her er en video som viser jødene feire muslimenes død. Denne videoen er 100% ekte jødefeiring av muslimenes utryddelse.
 
Videoen viser et fåtall ekstremistiske jøder som resten av samfunnet tar avstand fra. Flere av dem er også pågrepet av israelske myndigheter i etterkant av publiseringen av videoen.

 

Dette står i sterk kontrast til en nærmest samlet palestinsk befolkning og deres ledere(!) som jubler når en jøde f.eks. blir knivstukket av en palestinsk terrorist.

 
Videoen er altså ikke representativ for jøder generelt, og jøder generelt har tatt avstand fra den. Det er altså ingen grunn til at norske jøder skal be muslimer i Norge om unnskyldning.
Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...