Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oppdaget nettopp at det går an å sette musikk på forumet så alle som har IE kan få plagsom bakgrunnsmusikk.

Kan noen av dere moderatorer/forumansvarlige fjerne denne muligheten?

Ser for meg at det kan bli et ganske høylytt forum om dere ikke gjør det ;)

 

edit: tok bort koden ;)

Endret av xthal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel ikke nødvendig å banne han en uke for at han gjorde dere oppmerksom på en feil på forumet? imo burde dere gi han litt creds for at han faktisk sier ifra.

 

Om han hadde postet midi'en på et hvilket som helst annet forum, i en annen topic, så kunne en ban vært suffisient, men blir jo bare teit å straffe folk som sier ifra, kanskje tenke litt på hvilke signaler dette sender?

 

Skjerp dere.

 

Mvh.

Morten aka Boqs

Lenke til kommentar
Enig med Squeegie, men han kunne jo bare sendt en mail eller PM til admins...

Nei, hva er tilbakemeldinger for hvis ikke for akkurat å gi tilbakemeldinger?

 

Bannet for en uke? Ble han det? :roll: Moderatorene slår nye grenser hver dag som går. Forumet kunne blitt en såpeopera på TVNorge sendt i beste sendetid; om formiddagen...

Lenke til kommentar
Ble ikke bannet for å ha puttet musikk i siggen, nei. Og det er alt dere andre trenger å vite - så får det bli opp til xthal om han vil fortelle årsaken.

Beklager, visste ikke at dette var i signatur, trodde dette kun var dette innlegget.

 

men om han ikke ble bannet pga. midi i signatur, så lurer jeg på hva.. O_o

 

send en sms johan :p

Lenke til kommentar

Derja, nå var jeg inne igjen, ble utestengt uten noen form for begrunnelse som jeg ifølge retningslinje 12 skal ha :

 

Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne.

 

Så da var spørsmålet, hvis det ikke var musikken hva f### var det da :grumpy:

 

BTW: har 20% warn også, trodde det skulle forsvinne etter utestenging?

 

EDIT: Fant nettopp noe så nyttig som en warn-log

Warned by Notes

sfenne Warned on 17/11/2003 : 13:23

Added to warn level ignorerte moderator-inntred (1 uke utestengelse).

sfenne Warned on 17/11/2003 : 12:20

Added to warn level Musikk og animerende signatur.

 

Ignorerte moderatorinntredelse, WTF? Jeg fjerna jo musikken, og den såkalte "animerte" sig'en, ****** da er jo flere som har (iallefall hadde) det! <marquee> er da ****** ikke min ******* feil at dere ikke har blokkert FFS!

Og KANSJE det er en ide at dere sender PM istedet for å ta det på en ******* warnlog som de fleste ikke engang legger merke til!

 

Da var jeg ferdig med å slippe ut damp!

Fortsatt moderat sinna :grumpy:

Endret av xthal
Lenke til kommentar
Ignorerte moderatorinntredelse, WTF? Jeg fjerna jo musikken, og den såkalte "animerte" sig'en, ****** da er jo flere som har (iallefall hadde) det! <marquee> er da ****** ikke min ******* feil at dere ikke har blokkert FFS!

Og KANSJE det er en ide at dere sender PM istedet for å ta det på en ******* warnlog som de fleste ikke engang legger merke til!

Du fekk beskjed om å fjerne din "animerte avatar med musikk", bare for å bytte den ut med ein animert avatar uten musikk. Du skal ha fått beskjed om dette då du vart utestengt, enten via PM eller e-mail.

Lenke til kommentar
Du fekk beskjed om å fjerne din "animerte avatar med musikk", bare for å bytte den ut med ein animert avatar uten musikk. Du skal ha fått beskjed om dette då du vart utestengt, enten via PM eller e-mail.

Fikk ikke beskjed om noe som helst, bare en "hva ****** tror du du driver med" fra en eller annen mod.

Og jeg fjerna musikken men trodde ikke han refererte til den såkalte "animerte" signaturen min (signatur altså, ikke avatar) laget med

<marquee>

Så flere andre som hadde rullende tekst, som er en mere passende beskrivelse, og gikk derfor ut ifra at det var greit, jeg har iallefall ikke sett noe om at det ikke er lov før nå :mad:

Lenke til kommentar

Står ingenting i retningslinjene om rullende tekst i signatur. Jeg vet at både DrDoogie og jeg har hatt det, og ingen av oss har fått noe advarsel, så vidt jeg vet.

 

Her virker det som om det har skjedd en alvorlig glipp fra forumets side, og at det bør vurderes hvor vidt moderatoren som har handlet er egnet til å være moderator. :no:

Lenke til kommentar

mange sinte folk her i denne tråden :)

 

Jeg må nesten si meg enig i moderator.

 

Blinkende og rullende ting er "harry". Husker i den spede begynnelse når "alle" skulle lage hjemmesider med animerte gif`er og lyd på alt du trykket på.

 

UTROLIG irriterende egentlig, så jeg er enig at vi IKKE bør ha noe slik her.

 

VG har jo begynt med slikt på mange reklamer at berører du musa på reklamen så starter en reklamefilm eller.no

Og har du spilt høy musikk tidligere på dagen og glemt å skru ned lyden så er det jo rett før du får hjertestans :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...