Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg går rett på sak:

 

Møtte ei jente 3 ganger totalt, den 3 gangen hadde vi sex.

 

De 2 første møtene med henne fikk jeg et godt inntrykk av henne.

 

Det 3 møte hadde vi sex. Hun sa hun gikk på p-piller noe som jeg fikk bekreftet at hun gjorde, jeg fikk se brettet hennes og at hun hadde tatt pillen for den dagen som var, så jeg regner med at hun tar det seriøst.

 

Hun var veldig ivrig for at jeg skulle komme, for det tente henne. Da jeg kom så ble hun veldig glad og sprudlende. Etter vask og spyling og en snus i munnen begynte vi å snakke litt igjen, da begynte hun å prate på hvor mye hun ville ha en unge og at foreldrene hennes støttet henne osv. (hun er 18 år).

 

Viktig informasjon for deg som vil hjelpe: Hun bruker cerazette p-piller også kalt minipille. Hun har ikke hatt mensen på 4 måneder og hun skal slutte nå på mandag med p-piller......

 

Er det stor sannsynlighet for at hun blir gravid hvis hun slutter med p-piller på mandag?

Det som gjør meg redd er alt snakket om ønsket om unger....

 

Jeg er helt fra meg og angrer så sykt på at jeg ikke brukte kondom selv om hun bruker p-piller.

 

Ikke mere sex på meg før ekteskap, fått traumer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er redd for at hun blir gravid etter mandag? Forstår jeg det riktig at du spør om at hvis du sprutet i henne, si søndag, så kan hun bli gravid dagen etter?

 

For det første så skal man ikke bli gravid når man har hormonene som er i p-pillene og for det andre så må man ha eggløsning. Hvis hun ble gravid med deg så er det p-pillene som ikke har gjort jobben sin eller så har hun lurt deg ;) Det har ingenting å si om hun slutter etter at du har sprutet i henne, hvis ikke svømmerne dine er ekstremt hardføre da :p

 

Vil du ikke ha barn så får du starte med regnfrakk eller slutte å ha sex med henne etter at hun har sluttet med pillene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er redd for at hun blir gravid etter mandag? Forstår jeg det riktig at du spør om at hvis du sprutet i henne, si søndag, så kan hun bli gravid dagen etter?

 

For det første så skal man ikke bli gravid når man har hormonene som er i p-pillene og for det andre så må man ha eggløsning. Hvis hun ble gravid med deg så er det p-pillene som ikke har gjort jobben sin eller så har hun lurt deg ;) Det har ingenting å si om hun slutter etter at du har sprutet i henne, hvis ikke svømmerne dine er ekstremt hardføre da :p

 

Vil du ikke ha barn så får du starte med regnfrakk eller slutte å ha sex med henne etter at hun har sluttet med pillene.

 

Hm, hun har som sagt ikke hatt mensen på 4mnd, så hun har vel da ikke eggløsning vil jeg tro? 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Om alt hun sier er sant så er sjansen for at hun nå er gravid veldig liten. Men jeg ville ikke stolt på denne dama ett sekund.

 

Ellers så forundrer det meg at hannkjønn ennå ikke helt forstår t når det kommer til å bli gravid så har menn bare to metoder for å unngå at hun blir gravid. Enten å bruke gummi (som ikke er 100% sikkert), eller rett og slett la være å ha sex med en kvinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vips, så har du barnebidrag opp etter ørene.

En livsfarlig lek som ruinerer deg resten av livet.

 

Forteller hun derimot sannheten så går det greit for denne gang!

Lenke til kommentar

Ellers så forundrer det meg at hannkjønn ennå ikke helt forstår t når det kommer til å bli gravid så har menn bare to metoder for å unngå at hun blir gravid. Enten å bruke gummi (som ikke er 100% sikkert), eller rett og slett la være å ha sex med en kvinne.

Det finnes en metode til, finne et annet hull å leke i:)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...