Gå til innhold

Hvordan få tak i Steam Link?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kjøpte en på GAME i Manchester men har i ettertid funnet ut at det ikke nytter å ha med mindre en har kablet nett mellom pc og steam link :)

Edit: kan nevne at jeg strakk en kabel mellom kontor og tv stue og da funket steam linken utmerket! Prøvde rocket league og borderlands 2 og begge spill streamet uten problem i 1080p 60fps

 

Edit 2: siterte visst meg selv haha :p

Endret av Ooinaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Steam Link er tilgjengelig i Europa, men ikke i Norge pga vi ikke er med i EU.

Noen som vet hvor denne kan bestillest på annen måte? Jeg har forsøkt eBay, men finner bare maskiner fra USA, som ikke kommer med rett strømadapter. Noen tips?

Den jeg kjøpte på GAME inkluderte alle strømadaptere, dvs norden, storbrittania, australia og USA

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

 

Kjøpte en på GAME i Manchester men har i ettertid funnet ut at det ikke nytter å ha med mindre en har kablet nett mellom pc og steam link :)

Edit: kan nevne at jeg strakk en kabel mellom kontor og tv stue og da funket steam linken utmerket! Prøvde rocket league og borderlands 2 og begge spill streamet uten problem i 1080p 60fps

 

Edit 2: siterte visst meg selv haha :p

 

Kan vel kobles via nettverkswitch, eller hva?

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte en på GAME i Manchester men har i ettertid funnet ut at det ikke nytter å ha med mindre en har kablet nett mellom pc og steam link :)

Edit: kan nevne at jeg strakk en kabel mellom kontor og tv stue og da funket steam linken utmerket! Prøvde rocket league og borderlands 2 og begge spill streamet uten problem i 1080p 60fps

 

Edit 2: siterte visst meg selv haha :p

Kan vel kobles via nettverkswitch, eller hva?

Joda, det går fint.

Lenke til kommentar

Steam Link er tilgjengelig i Europa, men ikke i Norge pga vi ikke er med i EU.

Noen som vet hvor denne kan bestillest på annen måte? Jeg har forsøkt eBay, men finner bare maskiner fra USA, som ikke kommer med rett strømadapter. Noen tips?

Bare å sende til en postboks i Strømstad tar 2 min på telefon å opprette, hvis det ikke er plass i boksen er det på posthuset .) eller man har en i familien eller kolega som bor i Sverige så kan den bestilles i hans/hennes navn :) tror de kan vidre sende fra postboksen er ikke sikker men ta en telefon hvis du bor langt unna Strømstad.

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

 

Steam Link er tilgjengelig i Europa, men ikke i Norge pga vi ikke er med i EU.

Noen som vet hvor denne kan bestillest på annen måte? Jeg har forsøkt eBay, men finner bare maskiner fra USA, som ikke kommer med rett strømadapter. Noen tips?

Den jeg kjøpte på GAME inkluderte alle strømadaptere, dvs norden, storbrittania, australia og USA

 

Kan man ikke bare kutte ledningen og sette på en Norsk plugg?? eller er det problemet med 120 Volt US og 220 Volt Norge som blir problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...