Gå til innhold

Anngående ASUS ROG tilbud på Expert


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ny pc i nærmeste framtid.

Hva tror dere om specs og pris på denne pcn som er på tilbud på expert nå?

Vil den holde en god stund framover i tid, eller kommer det noe revelusjonerende som denne ikke har snart?

 

Ser den har 6. gen intel skylake, så det er vel en fordel.

Vil gå for en 17" denne gang. PCn brukes til videoredigering av gopro materiale og annen dagligdags bruk. Skal brukes kun hjemme så blir ikke dratt rundt på.

 

 

https://www.expert.no/data-og-tilbehor/datamaskiner/barbare-datamaskiner/asus-rog-g752vt-t7013t-173-laptop/p-251490/

 

 

Førpris 17999kr, nå 14.999kr..

(Ser de har den på komplett til 16.995kr om det er samme pc?

https://www.komplett.no/product/853771/pc-nettbrett/brbar-pc/pc-er/asus-rog-g752vt-173-fhd-matt-g-sync )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi jeg ikke vil ha en seig PC, og kommer til å ha den noen år.

Min nåværende PC har jeg hatt i snart 6år, men har for dårlig skjermoppløsning og grafikk, så den er moden for utskiftning.

Jeg må ha en bærbar da jeg bruker PCn i en liten leilighet på stua, ikke plass til stasjonær PC og tilbehør.

 

 

Setter pris på om noen kunne svare på mitt spørsmål/har innspill :)

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Sett litt på multicom tidligere, men er det noe særlig byggekvalitet på PCn deres? erfaringer?

Ser den du linka til har gtx950, holder det?

 

Anngående pcn jeg har nå er det en MSI FX600, oppgradert til 8gb ram, ssd, Geforce 325m grafikkkort og 1366x768 oppløsning.

Som sakt begynner denne bli treg til oppgaver som rendring av video og blir gal av den lave oppløsningen.

 

Mitt budsjett er alt opp mot 20.000kr, men vil jo ikke bruker mer penger enn nødvendig.

 

Når jeg flytter til enebolig blir det nok stasjonær PC, men får bli bærbar i denne omgang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...