Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT har mistet kontakt med verden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, nå er det andre gangen jeg merker at jeg ikke får tilgang til utlandet! Bare norske sider!

Andre som opplever det samme?

Edit: Nei se der! der va d oppe å kjøre igjen! Blei plutelig logga av MSN og kom ikke inn på utenlandske servere...føler jeg har hatt litt problemer i hele dag, med at utenlandske internet sider har gått treigt til tider... :shrug:

Endret av Gef
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Samme problem her!

Sikkert derfor Battlefield lagget så sinnsykt da jeg spilte det i stad!

Jepp! nå ble jeg disconnecta fra utlandet igjen!

Nå begynner jeg serriøst å lure på om hva NGT driver med!

Skrevet (endret)

Ja, har fungert fint i hele dag men nå er det humbug mot omverdenen her.

Panikken sprer seg over det ganske land...

Endret av NuB
Skrevet

Utrolig irriterende! Hadde liksomt mange downloads på fra utlandet, fra flere sider! Så plutselig disconnecter alt! Så må jeg stresse å lete opp alle igjen! fan!

Skrevet
Utrolig irriterende! Hadde liksomt mange downloads på fra utlandet, fra flere sider! Så plutselig disconnecter alt! Så må jeg stresse å lete opp alle igjen! fan!

Ja, det er kipt. NGT burde informere om slikt på forhånd. Men det kan jo skyldes en eller annen systemfeil...

Skrevet
tror nok også det bare er en eller annen som har snublet over en kabel e.l. gikk bare 2-3 min før alt var oppe igjen da. tilgir de :)

Lett for deg å si! Du hadde sikkert ikke 12 downloads fra 12 forskjellige internet sider som du måtte finne tilbake til! Nei dette må jeg tenke på om jeg skal tilgi eller ikke :p:

Skrevet
tror nok også det bare er en eller annen som har snublet over en kabel e.l. gikk bare 2-3 min før alt var oppe igjen da. tilgir de :)

Lett for deg å si! Du hadde sikkert ikke 12 downloads fra 12 forskjellige internet sider som du måtte finne tilbake til! Nei dette må jeg tenke på om jeg skal tilgi eller ikke :p:

Hva om strømmen hadde gått? Hva men en download manager?

Merka "bruddet" jeg og, satt å skulle laste ned en addon til et forum som det bare var fuck med, irritert fra før, BANG sa det i bankebrettet... :mrgreen:

Skrevet

Avbrutte donwloads... hihi... bruk Opera da kan man alltid resume uten å ha en download manager installert... Opera er bare rett og slett best ;-)

Det er bare med IE og netscape at men har sånne dumme problemer.. Hadde nå bare alle fulgt w3.org son html standard (les microsoft) så hadde alt vært helt topp.

Opera sitt transfer window er helt genialt... det husker alle downloads inntill man velger å slette dem...

Spes, når man i tilleg kan få Opera til å alltid åpne de samme sidene.... Lenge leve Opera sier nå jeg...

Skrevet (endret)

Bah! Eg skjønner egentlig ikke stresset!? Det hele varte jo ikke lenger en 10-15min her. Var og surfet på noen sider da eg la merke til at ting falt ut. Jaja andre gang det skjer noe lite i løpet av 2år med NGT. :woot:

Edit: Det skjedde igjen nå i 5min. :wow:

Endret av SnowDOG_
Skrevet

Har du NGT da?

Forresten de driver og graver en del borte i sandsli ved motorveien like ved NGT hovedbygget så det kan jo hende noen har klart det helt store. Det skjedde jo med noen andre for en uke siden eller noe. :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...