Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun vil ha med kompisen min på "daten" vår


Anbefalte innlegg

Har kjent ei jente i noen uker nå. Vi møttes ute på byen, og hun gikk tilfeldigvis sammen med kompisen min på et kurs (kompisen min er homo, og det er hun klar over). :)

 

Vi har blitt godt kjent de siste ukene. Gått ut og spist sammen, hatt filmkveld hos hverandre. Hatt henne i armkroken, klint en del, hatt sex, gitt hverandre "nattakyss" over telefon... I kveld skal hun reise bort, og hun kommer ikke tilbake før romjula. Derfor skal jeg til henne for å si hade i kveld.

 

 

Hun foreslo nettopp å gå ut på kino etter nyttår. Samtalen går slik:

 

Hun: "Vi kan gå på kino når jeg kommer hjem hvis du vil? :)"

Jeg: "Ja, det hadde vært koselig! :)"

Hun: "Så bra! Du får ta med kompisen din, kanskje han vil være med? :)"

Jeg: "Kan godt spørre han, men mulig han er opptatt i romjula. Hvis det ikke skulle passe for han, kan vel bare vi to gå på kino? :)

Hun: "Hehe. :) Er gøy å være litt flere da. :)"

 

Hvordan skal jeg tolke denne? Er hun ikke så interessert allikevel?


Anonymous poster hash: 9fc15...3d8



Anonymous poster hash: 9fc15...3d8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datet en sånn jente selv for en del år siden og ble veldig skeptisk selv. Jeg ønsket å finne på ting alene men hun ville ofte at vi skulle være flere. Men dette trenger ikke bety at hun ikke er interessert, snarere tvert i mot. Kanskje ønsker hun at dere ikke skal gå så fort frem. Eller så er hun bare interessert i å møte vennene dine også, hvilket egentlig er et stort kompliment for da betyr det jo at hun involvere seg i deg og ditt liv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meh, er ikke noe å tenke på. Er faktisk en god idé å dra med venner av og til :)

 

Ja, man kan gjerne dra flere sammen, men nå var hun veldig tydelig på at hun helst vil ha med flere, og det er ikke så positivt.

 

Burde i hvert fall ikke si noe mer om at bare dere to kan dra ut, verken nå eller senere. Hun vet at du gjerne vil finne på ting med bare henne, og da blir det dumt å prøve å tvinge fram det.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Om noe du kan trekke ut fra denne situasjonen. Se på det som en mulighet til å vise at du "fungerer" ypperlig i situasjoner der man kan være i lag med et 3. hjul selv om dere skal ut på en "date".

 

Det finnes de som forandrer personlighet og oppfører seg enten super alpha/overbeskyttende pga av frykt for at man skal komme i skygge av en annen person. Det tyder bare på lav selvtillit i seg selv og forholdet, samt sjalusi, eiesyk oppførsel, noe som kan være turn off. Det er godt mulig kompisen din får henne til å le og underholde henne mer enn deg i ny og ne slik at du nærmest kan bli det 3. hjulet. Men det skjer kun dersom du lar det gå inn på deg personlig.

 

Det er en liten sjanse for at hun ubevisst (shit-)tester deg ved å inkludere flere for å se hvordan du responderer. Men ikke overtolk det og vis at du fikser dette ved å balansere oppmerksomhetsfordelingen rettferdig og viser at du også synes at jo flere er bedre. 

Lenke til kommentar

 

Har kjent ei jente i noen uker nå. Vi møttes ute på byen, og hun gikk tilfeldigvis sammen med kompisen min på et kurs (kompisen min er homo, og det er hun klar over). :)

 

Vi har blitt godt kjent de siste ukene. Gått ut og spist sammen, hatt filmkveld hos hverandre. Hatt henne i armkroken, klint en del, hatt sex, gitt hverandre "nattakyss" over telefon... I kveld skal hun reise bort, og hun kommer ikke tilbake før romjula. Derfor skal jeg til henne for å si hade i kveld.

 

 

Hun foreslo nettopp å gå ut på kino etter nyttår. Samtalen går slik:

 

Hun: "Vi kan gå på kino når jeg kommer hjem hvis du vil? :)"

Jeg: "Ja, det hadde vært koselig! :)"

Hun: "Så bra! Du får ta med kompisen din, kanskje han vil være med? :)"

Jeg: "Kan godt spørre han, men mulig han er opptatt i romjula. Hvis det ikke skulle passe for han, kan vel bare vi to gå på kino? :)

Hun: "Hehe. :) Er gøy å være litt flere da. :)"

 

Hvordan skal jeg tolke denne? Er hun ikke så interessert allikevel?

Anonymous poster hash: 9fc15...3d8

 

Anonymous poster hash: 9fc15...3d8

 

 

Om det hadde vært første eller andre date hadde jeg reagert litt. 

Men slik du beskriver det så ser jeg ikke noe negativt i det, bare positivt at han blir med og dere blir bedre kjent med hverandres kompiser/venninner.

 

Godt å ha en med en kompis som legger inn gode ord for deg :)

Men har aldri skjønt helt den greia med kino date, hva skal dere etterpå? 

Lenke til kommentar

Det kan være hun som vil teste deg litt også, altså om du er villig til å vise henne fram for kompisene dine. Noe av det som gleder meg mest er når han jeg holder på med sier til kompisene sine at han er med meg, og bruker navn, eller at han sender snapper med meg osv. Det viser at han ikke er flau over meg og at han faktisk er interessert. Jeg vet ikke om det er flere enn meg som tenker på denne måten, men vil tro det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...