Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] "Privacy" med Vuze + Astrill?


Anbefalte innlegg

Etter forrige Windows Update sluttet Vuze å fungere.

 

Sikkert internettforbindelsene som byttet navn.

 

Jeg bruker Astrill for å være litt privat.  :huh:

 

post-180107-0-85510400-1450447305_thumb.png

 

Har nå valgt eth1 i Astrill, 192.168.1.101 er PC´ens IP på mitt nett. Tidligere var det en annen rekkefølge.

 

Ser det riktig ut?

 

+

 

Hvordan kan jeg sikre meg at disse 2 ikke bytter plass - hvis de har gjort det nå.  :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du har fulgt guiden her: http://wiki.astrill.com/index.php/P2P

 

Vuze har forresten et plugin kalt "VPN Helper", men det funker per dags dato bare med PIA, AirVPN og Mullvad.  Da omkonfigureres Vuze automagisk dersom det skulle skje noen endringer.

 

PS. Tipper kanskje du har fått nye drivere til nettverkskortet med Windows Update, og at det er derfor det har blitt endringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS. Du burde også krysse av i boksen "Enforce IP bindings even when interfaces ar not available" på Connection - Advanced.  Da vil Vuze BARE laste ned så lenge VPN forbindelsen er oppe.  Går VPN forbindelsen ned, kuttes all ned/opplasting.  Dette fordi du ikke vil at din virkelige ip ikke skal kunne loggføres når du laster ned/opp.

 

Disse innstillingene er hovedgrunnen til at jeg ikke bruker uTorrent eller noe lignende.  Vuze er helt konge på dette, selv om klienten er noe tyngre enn feks. uTorrent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...