Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som har ligget med mange :-/


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

 

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg.

 

Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange.

 

Og hvis han virker totalt seksuelt uinteressert, hva da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg.

 

Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange.

 

Og hvis han virker totalt seksuelt uinteressert, hva da?

 

Det går bra :) Jeg har nok av tilbud ;) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

 

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg.

 

Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange.

 

Og hvis han virker totalt seksuelt uinteressert, hva da?

 

Det går bra :) Jeg har nok av tilbud ;)

 

Er det rart det er nesten umulig for menn å vite hva som er riktig å gjøre?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg.

 

Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange.

 

Og hvis han virker totalt seksuelt uinteressert, hva da?

 

Det går bra :) Jeg har nok av tilbud ;)

 

Er det rart det er nesten umulig for menn å vite hva som er riktig å gjøre?

 

Antall sexpartnere spiller ingen rolle. Men det er greit å ikke ha for mange Og det er lurt å passe seg. 

Lenke til kommentar

 

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg.

 

Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange.

 

Hva mener du er vitsen med sex?

Lenke til kommentar

 

 

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg.

 

Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange.

 

Hva mener du er vitsen med sex

Jeg har forløbig ikke ligget med en ny en siden eksen dumpet meg for to måneder siden. Vil ikke ligge med alle menn jeg møter. Jeg vil vite at han er riktig før jeg ligger med noen. Det er ikke vits i å ha sex med noen bare for å ha det. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Eneste jeg hadde klart å tenke på da er at jenta har hatt 39(!!) peniser inni seg og muligens alle 39(!!) inni munnen. Kanskje inni rompa også og inn i munnen etterpå.

Huttetu hehehe. Men men hun kan nok være en bra jente for det. Men ville spurt om hun hadde testet seg.

 

Jeg skal selv ut med en mann jeg kjenner å drikke en øl i morgen men er livredd for at han prøver seg for jeg vil ikke ha sex før jeg er sikker. Er ingen vits å ligge med mange.

 

Hva mener du er vitsen med sex

Jeg har forløbig ikke ligget med en ny en siden eksen dumpet meg for to måneder siden. Vil ikke ligge med alle menn jeg møter. Jeg vil vite at han er riktig før jeg ligger med noen. Det er ikke vits i å ha sex med noen bare for å ha det. 

Greit nok det, men du svarte på noe annet en det jeg spurte om...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du burde heller bli bekymret over det faktum at hun har truffet Gud etter et liv med "syndfullt liv". Det er en form for ansvarsfraskrivelse for det livet hun levde før. Kanskje til og med det ultimate ansvarsfraskrivelse. Ikke akkurat noe man leter etter i et kjæreste-emne.

 

I tillegg tyder det på at hun selv er av den oppfatning at det livet hun levde før ikke var korrekt. Av den grunn trenger du ikke å dømme henne, eller være redd for det. Hun har allerede gjort det selv. 

Hva skal hun måtte stå til ansvar for? Skal hun plasseres i gapestokk på youngstorvet? Hva er det egentlig du sier her?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor skal alltid jenter bli dømt for hvor mange de har sex med. Er også mange gutter som er langt over det tallet! men det har vel egentlig ikke noe å si hvor mange en har ligget med. viktig å kose seg litt før en evt. skal gifte seg og har en person å forholde seg til resten av livet ! også får de jo litt erfaringer opp gjennom og så er sikkert ikke så gale! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alltid jenter bli dømt for hvor mange de har sex med. Er også mange gutter som er langt over det tallet! men det har vel egentlig ikke noe å si hvor mange en har ligget med. viktig å kose seg litt før en evt. skal gifte seg og har en person å forholde seg til resten av livet ! også får de jo litt erfaringer opp gjennom og så er sikkert ikke så gale! 

Tenker det har ein del med det at folk stort sett meiner det er betydelig lettere for jenter å få tak i noko. Ser da at ei jente som har ligge med mange fort blir sett som den som tryner innpå ved kolt bordet uten måtehold. 

 

På den andre siden også med tanke på at jenter ofte har mange ting som skal være i orden før gutten i det hele tatt får lov til å ha sex med henne, blir det fort behandlet som ein achievement.

 

Nå er det jo og litt slik i naturen generelt at hannen vil prøve å parre seg så mykje som mulig. Og hunnen skal velge en. Kan dette spille inn?

Lenke til kommentar

Fortalte en gang en eks hvor mange jeg har hatt sex med, det skal jeg aldri gjøre igjen. Men men, lærte å holde det for meg selv! Ville egentlig ikke si det, men han presset på og ga seg aldri, så da var jeg dum nok til å tenke at han sikkert ville vite det og kunne gå videre i livet sitt. Han hadde hatt færre enn meg og var en usikker person, og jeg tror det var et hardt slag for han.

Det var langt færre enn jenta til TS, men han taklet det ekstremt dårlig.



Anonymous poster hash: 8355a...04b
Lenke til kommentar

 

Fortalte en gang en eks hvor mange jeg har hatt sex med, det skal jeg aldri gjøre igjen. Men men, lærte å holde det for meg selv! Ville egentlig ikke si det, men han presset på og ga seg aldri, så da var jeg dum nok til å tenke at han sikkert ville vite det og kunne gå videre i livet sitt. Han hadde hatt færre enn meg og var en usikker person, og jeg tror det var et hardt slag for han.

Det var langt færre enn jenta til TS, men han taklet det ekstremt dårlig.

 

Anonymous poster hash: 8355a...04b

 

 

Hvor mange hadde du da? Er selv gutt som er usikker på akkurat dette, merker at når tallet nærmer seg 10-20 stk så blir jeg litt urolig

 

Anonymous poster hash: 34ddd...7f3

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Fortalte en gang en eks hvor mange jeg har hatt sex med, det skal jeg aldri gjøre igjen. Men men, lærte å holde det for meg selv! Ville egentlig ikke si det, men han presset på og ga seg aldri, så da var jeg dum nok til å tenke at han sikkert ville vite det og kunne gå videre i livet sitt. Han hadde hatt færre enn meg og var en usikker person, og jeg tror det var et hardt slag for han.

Det var langt færre enn jenta til TS, men han taklet det ekstremt dårlig.

 

Anonymous poster hash: 8355a...04b

 

Om en mann ikke tåler et ærlig svar på et direkte spørsmål, tror du at han vil være mann nok når ting virkelig røyner på i livet? Synes du skal fortsette å svare ærlig når du blir spurt, så får du skilt hvem som takler å stå i krigen og hvem som ikke gjør det.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal alltid jenter bli dømt for hvor mange de har sex med. Er også mange gutter som er langt over det tallet! men det har vel egentlig ikke noe å si hvor mange en har ligget med. viktig å kose seg litt før en evt. skal gifte seg og har en person å forholde seg til resten av livet ! også får de jo litt erfaringer opp gjennom og så er sikkert ikke så gale! 

Tenker det har ein del med det at folk stort sett meiner det er betydelig lettere for jenter å få tak i noko. Ser da at ei jente som har ligge med mange fort blir sett som den som tryner innpå ved kolt bordet uten måtehold. 

 

På den andre siden også med tanke på at jenter ofte har mange ting som skal være i orden før gutten i det hele tatt får lov til å ha sex med henne, blir det fort behandlet som ein achievement.

 

Nå er det jo og litt slik i naturen generelt at hannen vil prøve å parre seg så mykje som mulig. Og hunnen skal velge en. Kan dette spille inn?

 

joda. Men en gutt kan ligge med så mange han vil, mens jenter skal være nesten jomfru og rene. Men vet ikke hvor mange gutter en ligger med før gutten anser det som "alt for mange"

Lenke til kommentar

Hvor mange hadde du da? Er selv gutt som er usikker på akkurat dette, merker at når tallet nærmer seg 10-20 stk så blir jeg litt urolig

 

Anonymous poster hash: 34ddd...7f3

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er. Men dersom det er snakk om folk som har vært seksuelt aktive i fem år, og har hatt sex med 15 personer, så er det kun tre i året i snitt. Det er en ny person hver fjerde måned.

 

Det er ikke direkte mye. Spesielt tatt i betraktning at sex er gøy, og noe de fleste er gira på.

Lenke til kommentar

Har det noe å si da, du kan jo bare si til folk at du har hatt så mange du føler er innenfor "normalen", du velger jo selv om du ønsker å dele hele eller halve sannheten. Hvis noen spør om jeg har gjort ditt eller datt i senga eller hvor mange så varierer svaret etter hvem som spør. Kanskje verdt å bemerke at jeg lyver aldri lyver på meg noe, jeg lyver kun av meg noe dersom jeg ikke ønsker å dele informasjonen.

 

Folk får like mye ærlighet av meg som de viser forståelse tilbake.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

 

 

Hvor mange hadde du da? Er selv gutt som er usikker på akkurat dette, merker at når tallet nærmer seg 10-20 stk så blir jeg litt urolig

 

Anonymous poster hash: 34ddd...7f3

 

Det var 25 stk på en periode over 10 år, inkludert forhold.

Hvis jeg kan berolige deg med noe så er jeg ikke en typisk "horete partyperson" hvis det finnes noe som heter det :p . Jeg har hatt flere faste forhold og aldri vært utro. Når jeg er sammen med en fyr så er det kun han som gjelder og det er ikke sånn at jeg ligger og tenker på den forrige jeg lå med eller lignende. Jeg er også meg selv når jeg drikker, og har aldri kysset eller gjort verre ting i fylla med andre når jeg er i forhold.

Jeg vil anslå at mange av de første var et resultat av dårlig selvtillitt som yngre jente, og et forsøk på å "bli likt", kall det hva du vil. Det er mange jeg hadde styrt langt unna idag hvis jeg hadde de samme erfaringene da, men noen ganger er man ung og dum. Ikke gå glipp av en flott jente på grunn av det!

 

Om en mann ikke tåler et ærlig svar på et direkte spørsmål, tror du at han vil være mann nok når ting virkelig røyner på i livet? Synes du skal fortsette å svare ærlig når du blir spurt, så får du skilt hvem som takler å stå i krigen og hvem som ikke gjør det.

Det har du sikkert rett i, men jeg ser ikke noe poeng til å eventuelt skape negative følelser over en sånn sak. Så får det heller være et ikke-tema :) . Jeg spør ikke om min samboers antall heller. 

 

Anonymous poster hash: 8355a...04b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...