Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg heter adrian og jeg driver en kanal som jeg startet med for noen dager siden og jeg bare lurte på om dere kunne sjekke den ut :)

 

Jeg legger ut commantaries som handler om alt mulig (ting som dere vil at jeg skal snake om)

Jeg gjør også tutorials

jeg kommmer til å gjøre gaming og når jeg er ferdig med å bygge gaming pcen min ( det er ikke så lenge til :grin2: )

 

Linken til kanalen er her:https://www.youtube.com/channel/UCrS3bcISW_f7-o3bSxwXVbQ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Og dere må huske på at mitt eneste mål med denne kanalen er at jeg vil lage underholdning jeg gjør ikke dette for penger eller lingnende."

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

 

Vanskelig å si hva du skal snakke om uten å se eksempler på hva du har gjort, det er umulig med de videoene der. Bump denne tråden når du har 8-10 videoer du så kan jeg gi deg tilbakemelding :)

 

Altfor høy musikk på YTRed videoen og for lav stemme på den andre. Viktig med samme lydnivå på alle videoer, spesiellt de som er i egen playlist, så folk ikke må stille lyden opp og ned hele tiden :)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

"Og dere må huske på at mitt eneste mål med denne kanalen er at jeg vil lage underholdning jeg gjør ikke dette for penger eller lingnende."

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

 

Vanskelig å si hva du skal snakke om uten å se eksempler på hva du har gjort, det er umulig med de videoene der. Bump denne tråden når du har 8-10 videoer du så kan jeg gi deg tilbakemelding :)

 

Altfor høy musikk på YTRed videoen og for lav stemme på den andre. Viktig med samme lydnivå på alle videoer, spesiellt de som er i egen playlist, så folk ikke må stille lyden opp og ned hele tiden :)

Ok skal prøve å fikse de problemene takk for tilbake meldigen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...