Gå til innhold

Hjelp til kjøp av komplett gaming pc eller pc deler. Maks 10500 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp til gaming pc. Den skal klare å kjøre bf4 witcher 2 og fallout på helst 60fps++.

Pc må være fra komplett siden jeg skal ta betalingsutsettelse, har ikke råd til å betale alt nå. Skjerm må også være i prisen. Hvis dere får inn mus og tastatur i prisen hadde det vært perfekt.

Hvis det er noen andre nettsider som tilbyr betalingsutsettelse så kan jeg bestille derfra også. Takk for hjelp på forhånd:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
  • I5 4690k
  • 8 GB ram DDR3
  • GTX 970 eller R9 390x
  • Samsung 850 evo 250 GB eller tilsvarende
  • EVGA SuperNOVA 750 G2, 750W PSU
  • DVD brenner?
  • Velg et billig kabinett coolermaster
  • Coolermaster 212 evo

Dette er fint oppsett som burde klare de fleste spill i dag, skaff deg kredittkort så (Ikke debet kort).

Angående renter avgjøres det av banken som regel kan du utsette betalingen opp mot 1 måned før rentene begynner å bli høye.

Har du dårlig råd lønner det seg å spare eller kjøpe brukt.

skjerm er nok AOC G2460PQU billigst, om du vil ha god gaming skjerm.

Endret av LMH1
Skrevet

Jeg vil sterkt anbefale deg å vente en måned eller to, slik at du slipper å kjøpe med betalingsutsettelse. Betalingsutsettelse blir fort veldig dyrt om du av en eller annen grunn ikke skulle kunne betale i tide.

Skrevet

Enig med Zlatzman om at å ta utsettelse ikke er lurt. Det er bedre å ta avbetaling, da er du ikke like avhengig av budsjett og kan velge noe litt bedre deler her og der + at man uansett får gebyr for å opprette avbetalingsløsning hvis man ikke kan betale inn hele beløpet.

Skrevet (endret)

Jeg har egentlig råd til å betale det nå, men vil spare mer derfor velger jeg 6 måneds betalingsutsettelse på komplett. Blir ikke problem å betale alt med en gang når tiden er inne:)

Endret av Spartacus12
Skrevet (endret)

Hva med 

(så det var veldig likt med det LHM1 foreslo)

Netonnet har vell ikke utsetting, men delbetaling :)
Men enig me de andre at det er lurt å bare betale det ut med engang, evt kan du jo ta det på kredittkort, da har du jo 30-60 dager på å betale det om du ønsker utsettelse

fd76d7f0fd8630009a93d11a6b976be9.png

Endret av Brattus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...