Gå til innhold

Her er redaksjonens 20 heteste julegavetips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lov og ønske seg en Rog Swift, men for 99% av befolkningen er ikke det et realistisk ønske, ei heller noe man egentlig skal forvente ligger under juletreet.

Elkjøp og Expert er jo meget flinke til å komme med "skikkelige julegavetips" med tver som koster "bare" 9999!!!!

Ja da må jo alle bare få pengeboken i lommen og komme seg til butikken!

Lenke til kommentar

Bortsett fra en eller annen Smartphone så var det ikke noe som frister, her.....

 

 

PS!

Lurer på om de Smartphones det vises til her er driftsikre....(les: at de ikke slår seg av/henger seg opp osv i tide og utide...)....

Legger merke til at mange, uansett merke, opplever at sine mobiler slår seg helt av/henger seg opp osv... Mange har sågar fått byttet inn i en ny, uten at det hjelper..... :hm:  

Er det noen som har bare gode erfaringer med sine Smartphones av de på ønskelisten nevnte, i så måte....(les: Smartphone som f.eks. ikke slår seg av/henger).... 

Jeg spør fordi jeg nå, kanskje, MÅ ha en Smartphone.... :hmm:

Lenke til kommentar

Bortsett fra en eller annen Smartphone så var det ikke noe som frister, her.....

 

 

PS!

Lurer på om de Smartphones det vises til her er driftsikre....(les: at de ikke slår seg av/henger seg opp osv i tide og utide...)....

Legger merke til at mange, uansett merke, opplever at sine mobiler slår seg helt av/henger seg opp osv... Mange har sågar fått byttet inn i en ny, uten at det hjelper..... :hm:  

Er det noen som har bare gode erfaringer med sine Smartphones av de på ønskelisten nevnte, i så måte....(les: Smartphone som f.eks. ikke slår seg av/henger).... 

Jeg spør fordi jeg nå, kanskje, MÅ ha en Smartphone.... :hmm:

 

Anbefaler Nokia 6700 slide....holder lengre enn smartphone (min er 10 år nå ) bare bytta batteri 1 gng.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...