Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvor kan eg skaffe meg RGB led lys med e27 sokkel?


Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen vet om hvor jeg kan skaffe meg RGB led lys med e27 sokkel på som jeg kontrollerer med fjernkontroll, jeg skal kunne kontrollere flere lys med samme fjernkontroll, 

jeg vet de har noe på biltema og diverse nettsider,  men jeg skal ha 7stk seriekobla pærer som skal kunne kontrolleres av samme fjernkontroll,  max 7watt på hver pære

 

takker for svar :)

 

edit: http://www.lightinthebox.com/no/e27-9w-integrate-rgb-lys-led-globe-paere-med-fjernkontroll-85-256v_p851210.html

 

noe i den duren ^

Endret av skrujern123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at E27-soklene er seriekoblet? Det høres merkelig ut at de bare skal ha 33V hver. Da passer i hvert fall ikke den pæra der.

 

Hvis det er vanlig parallellkobling så er spørsmålet om fjernkontrollene til sånne pærer allerede er, eller kan, stilles inn til å bruke samme frekvens. Jeg tror det er gode sjanser for at de bruker samme frekvens (eller adressering), men hvis det ikke står noe i dokumentasjonen tviler jeg på butikkpersonalet vet det. Da er det bare å kjøpe to stk og prøve. Hvis det fungerer så kjøper du fem til.

 

Både Biltema, Jula og Clas Ohlson har sånne i sortimentet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...